Urząd Gminy Pokój Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 13/2017 Wójta Gminy Pokój z dnia 3 marca 2017 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do klas pierwszych szkół podstawowych na rok szkolny 2017/2018

Zarządzenie nr 13/2017
Wójta Gminy Pokój
z dnia 3 marca 2017 r.

w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym
do klas pierwszych szkół podstawowych na rok szkolny 2017/2018


    Na podstawie art. 204 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. przepisy wprowadzające ustawę – Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017 r. poz.60) zarządzam, co następuje:

§1

Ustala się harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym w roku szkolnym 2017/2018 oraz w postępowaniu uzupełniającym do klas pierwszych szkół podstawowych na rok szkolny 2017/2018 prowadzonych przez Gminę Pokój, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

§2

Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pokoju oraz Dyrektorowi Szkoły Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Domaradzu.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Barbara Zając  

Wójt Gminy Pokój


Załącznik
do zarządzenia nr 13/2017
Wójta Gminy Pokój
z dnia 3 marca 2017 r.

Harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym
do klas pierwszych szkół podstawowych na rok szkolny 2017/2018

Metryczka
  • wytworzono:
    03-03-2017
    przez: Elżbieta Kuklok
  • opublikowano:
    07-03-2017 12:52
    przez: Tomasz Zimoch
  • podmiot udostępniający:
    Wójt Gminy Pokój
    odwiedzin: 1280
Dane adresowe:

Urząd Gminy Pokój
46-034 Pokój
ul. Sienkiewicza 8
NIP: 752-10-02-643
REGON: 000550344

Dane kontaktowe:

tel.: 77 469-30-80
fax: 77 469-30-80 wew. 22
e-mail: ug@gminapokoj.pl
strona www: www.gminapokoj.pl

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×