Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych

   

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy artykułów żywnościowych

Pokój, dnia 28.05.2007 r.

Nr sprawy ZP-2/2007

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 60.000 EURO na:

Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Pokoju

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Wincentego Witosa

ul. 1-go Maja 15

46-034 Pokój

tel. /077/ 469-30-90

fax. /077/469-30-80 – Urząd Gminy Pokój



2) OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Tryb postępowania o udzielenie zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zmianami).

3)  ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ BĘDZIE DOSTĘPNA    SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Pokój http://www.bip.gminapokoj.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać po uprzednim złożeniu wniosku z danymi teleadresowymi: osobiście w Urzędzie Gminy w Pokoju, ul. Sienkiewicza 8, pok. Nr 10 lub pocztą elektroniczną (e-mail:zamowienia@gminapokoj.pl) lub za zaliczeniem pocztowym. Formularz bezpłatny.

4) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA,
Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:

1) Opis

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Pokoju

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Pokoju w podanych poniżej pakietach.

PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIESO I PRODUKTY MIĘSNE CPV – 15100000-9 PAKIET NR 1

 

Lp.

Nazwa artykułu

Parametry

Zakres jednostkowej dostawy

Szacunkowe roczne zapotrzebowanie

Jakość

1.

Schab wieprzowy b/k

Nie w kawałkach

19 kg

200 kg

Aktualna data do spożycia

2.

Karkówka lub karczek b/k

Nie w kawałkach

19 kg

100 kg

Aktualna data do spożycia

3.

Mięso gulaszowe wieprzowe

W kawałkach chude

19 kg

450 kg

Aktualna data do spożycia

4.

Mięso mielone wieprzowo-wołowe

Pakowane w kostkach (folia) 300 g

16 kg

450 kg

Aktualna data do spożycia

5.

Udka z kurcząt

 

120 szt.

450 kg

Aktualna data do spożycia

6.

Filet z piersi  kurczaka

Podwójne

19 kg

300 kg

Aktualna data do spożycia

7.

Korpus z kurczaka

średni

5 szt.

370 kg

Aktualna data do spożycia

8.

Kości wieprzowe

Żeberka porąbane w kawałki

1,4 kg

100 kg

Aktualna data do spożycia

9.

Boczek wędzony - paski

Gotowany chudy

3 kg

100 kg

Aktualna data do spożycia

10.

Podgardle wędzone

gotowane

3 kg

40 kg

Aktualna data do spożycia

11.

Kiełbasa szynkowa wieprzowa

Parzona w osłonce nie foliowej w całości

1,3 kg

16 kg

Aktualna data do spożycia

12.

Kiełbasa drobiowa

Blok w folii w całości

1,3 kg

20 kg

Aktualna data do spożycia

13.

Kiełbasa chłopska

wędzona we flaku – pętka

8 kg

100 kg

Aktualna data do spożycia

14.

Parówka wieprzowa folia

Cienka ok. 15 cm dł.

220 szt.

85 kg

Aktualna data do spożycia

15.

Pasztet w foremkach drobiowy bez dodatków

Opakowanie 125g

4 szt.

100 szt.

Aktualna data do spożycia

16.

Słonina wieprzowa

kawałki

3 kg

30 kg

Aktualna data do spożycia

Mięso i przetwory nie mogą być  mrożone ani rozmrażane. Dostawca dostarcza je własnym transportem do stołówki szkolnej na zamówienie ustne, telefoniczne lub pisemne dwa lub trzy razy w tygodniu. Zamówienie na dany produkt zostanie złożone z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. Żywność zamówiona w dniu zgłoszenia musi być dostarczona na wyznaczony dzień od 645 do godz. 730 .

RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE  CPV – 15200000-0                     PAKIET NR 2

 

Lp.

Nazwa artykułu

Parametry

Zakres jednostkowej dostawy

Szacunkowe roczne zapotrzebowanie

Jakość

1.

Filet mrożony z pangi bez ości

Pakowany w folii i kartonie

25 kg

100 kg

Produkt szczelnie zapakowany nie rozmrożony

Aktualna data do spożycia

2.

Filet mrożony z mintaja

Tafla po 10 kg

25 kg

100 kg

Produkt szczelnie zapakowany nie rozmrożony

Aktualna data do spożycia

3.

Konserwa rybna – byczki

Puszka 330 g

w sosie pomidorowym w kawałkach

3 szt.

55 szt.

Aktualna data do spożycia

Aktualna data do spożycia

 

Dostawca dostarcza artykuły własnym transportem na zamówienie ustne, pisemne lub telefoniczne. Zamówienie na dany produkt zostanie złożone z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. Żywność zamówiona w dniu zgłoszenia musi być dostarczona na wyznaczony dzień od 645 do godz. 730 .

 

OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY CPV – 15300000-1                    PAKIET NR 3

 

 

Lp.

Nazwa artykułu

Parametry

Zakres jednostkowej dostawy

Szacunkowe roczne zapotrzebowanie

Jakość

1.

Ziemniaki

Bryza średnia, nie wypłukane dostarczone w workach po 30 kg

2000 kg 3x w roku

6000 kg

Nieuszkodzone, nie obite, nie przemrożone, nie kiełkujące

2.

Marchew

Wczesna, korzenna

1 kg

40 kg

Nie przemrożona, niezwiędnięta

3.

Cebula biała wczesna

Pakowana w workach po 10 kg

1 kg

120 kg

Twarda, nie zgnita, nie robaczywa

4.

Czosnek

główki

10 szt.

15 kg

 

5.

Ogórek zielony szklarniowy

 

20 kg

200 kg

Prosty, twardy

6.

Pomidor szklarniowy

czerwony

3 szt.

10 kg

Dojrzały, twardy, nie zgnity

7.

Mandarynka

 

20 kg

160 kg

Z grubą skórką

8.

Burak czerwony – ćwikła wczesna

 

25 kg

260 kg

Nie zgnity, nie zwiędnięty

9.

Banan

żółty

18 kg

680 kg

Nie może być zielony ani przedojrzały czyli brązowy

10.

Pieczarki krajowe

Skrzynka   5 kg

20 kg

80 kg

Pieczarki mają być twarde i nie mogą być zwiędnięte

11.

Pietruszka korzeń

biała

0,5 kg

4 kg

Pietruszka ma być twarda i nie może być zwiędnięta

12.

Szczypior- siedmiolatka

Pęczek

1 sz

20 szt.

nie może być zwiędnięty

13.

Kapusta biała - wczesna

Średnia w główkach, pakowana w worku po 30 kg

30 kg

650 kg

Nie może być robaczywa, zżółkła, pocieta

14.

Jabłko- jonagoret kl. I

Skrzynka 15 kg

30 kg

540 kg

Jabłka nie mogą być uszkodzone ani robaczywe

15.

Groch suszony łuskany

0,5 kg w

5 szt.

90 op.

 

16.

Truskawka mrożona krajowa

450 g w foliowych torebkach

30 szt.

200 op.

Truskawki nie mogą być rozmrożone, a opakowanie nie może być uszkodzone

17.

Przecier pomidorowy solony

1l w słoiku

3 słoiki

70 sł.

Data przydatności do spożycia nie krótsza niż trzy tygodnie

18.

Przecier szczawiowy

300 g w słoiku, przetarty

13

60 sł.

Data przydatności do spożycia nie krótsza niż trzy tygodnie

19.

Dżem truskawkowy - niskosłodzony

280 g w słoiku

25 szt.

400 sł.

Data przydatności do spożycia nie krótsza niż trzy tygodnie

20.

Kapusta średnio-kiszona z marchewką

1 kg w worku

15 kg

450 kg

Data przydatności do spożycia nie krótsza niż trzy tygodnie, opakowanie nie może być uszkodzone

21.

Ogórek konserwowy

1l w słoiku

30 szt

300 sł.

Data przydatności do spożycia nie krótsza niż trzy tygodnie

22.

Ogórek kiszony solony

1 kg w folii

5 szt.

80 op.

Data przydatności do spożycia nie krótsza niż trzy tygodnie, opakowanie nie może być uszkodzone

23.

Fasola suszona „jaś”

0,5 kg w foliowej torebce

5 szt.

70 op.

Data przydatności do spożycia nie krótsza niż trzy tygodnie, opakowanie nie może być uszkodzone

24.

Syrop owocowy do wody – zagęszczony - truskawka i malina

5 l butelka plastikowa

1 szt

300 l

Data przydatności do spożycia nie krótsza niż trzy tygodnie, opakowanie nie może być uszkodzone

25.

Kapusta czerwona z jabłkiem konserwowa

1 l w słoiku

30 szt.

160 sł.

Data przydatności do spożycia nie krótsza niż trzy tygodnie, opakowanie nie może być uszkodzone

26.

Włoszczyzna mrożona – paski (marchew, seler,por, pietruszka korzenna)

450 g w foliowym worku

3 paczki

400 op.

Artykuły nie mogą być rozmrożone ani uszkodzone i muszą posiadać aktualną datę przydatności do spożycia

27.

Zupa pieczarkowa mroż

450 g w foliowym worku

12 szt.

110 op.

Artykuły nie mogą być rozmrożone ani uszkodzone i muszą posiadać aktualną datę przydatności do spożycia

28.

Zupa jarzynowa mroż. 

450 g w foliowym worku

12 szt.

100 op.

Artykuły nie mogą być rozmrożone ani uszkodzone i muszą posiadać aktualną datę przydatności do spożycia

29.

Barszcz ukraiński mroż. – warzywa krojone w kostkę

450 g w foliowym worku

12 szt.

120 kg

Artykuły nie mogą być rozmrożone ani uszkodzone i muszą posiadać aktualną datę przydatności do spożycia

30.

Kalafior mrożony - różyczki

450 g w foliowym worku

7 szt.

20 op.

Artykuły nie mogą być rozmrożone ani uszkodzone i muszą posiadać aktualną datę przydatności do spożycia

31.

Sałatka z kapusty łagodna (marchew , kapusta biała, papryka czerwona, cebula)

1 l słoik

 

160 sł.

 

32.

Zupa kalafiorowa mroż

450 g w foliowym worku

12 szt.

30 op.

Artykuły nie mogą być rozmrożone ani uszkodzone i muszą posiadać aktualną datę przydatności do spożycia

 

Dostawca dostarcza artykuły własnym transportem na zamówienie ustne, pisemne lub telefoniczne. Zamówienie na dany produkt zostanie złożone z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. Żywność zamówiona w dniu zgłoszenia musi być dostarczona na wyznaczony dzień od 645 do godz. 730 .

OLEJE I TŁUSZCZE ZWIERZECE LUB ROŚLINNE CPV – 15400000-2 ORAZ PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I PRODUKTÓW SKROBIOWYCH CPV – 15600000-4 PAKIET NR 4

 

Lp.

Nazwa artykułu

Parametry

Zakres jednostkowej dostawy

Szacunkowe roczne zapotrzebowanie

Jakość

1.

Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia

1 l butelka plastikowa

12 l

400 l

Aktualna data do spożycia, nieuszkodzone opakowanie

2.

Margaryna mleczna

250 g kostka

8 szt

500 kostek

Aktualna

 

 

Lp.

Nazwa artykułu

Parametry

Zakres jednostkowej dostawy

Szacunkowe roczne zapotrzebowanie

1.

Ryż długoziarnisty

1 kg torebka papierowa

10 kg

180 kg

2.

Mąka pszenna Typ 500

1 kg torebka papierowa

15 kg

400 kg

3.

Mąka ziemniaczana

1 kg torebka papierowa

5 kg

70 kg

4.

Kasza jęczmienna

1 kg torebka papierowa

10 kg

220 kg

5.

Kuleczki zbożowe o smaku czekoladowym

1 kg w opakowaniu foliowym

2 szt.

30 op.

6.

Kasza manna

0,5 kg w opakowaniu foliowym

1 szt

10 op.

Dostawca dostarcza artykuły własnym transportem na zamówienie ustne, pisemne lub telefoniczne. Zamówienie na dany produkt zostanie złożone z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. Żywność zamówiona w dniu zgłoszenia musi być dostarczona na wyznaczony dzień od 645 do godz. 730 .

 

RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE  CPV – 15800000-6   PAKIET NR 5

 

Lp.

Nazwa artykułu

Parametry

Zakres jednostkowej dostawy

Szacunkowe roczne zapotrzebowanie

Jakość

1.

Chleb pszenno-żytni

Krojony pakowany w folii 1,5 kg posypany sezamem średnio wypieczony

3 szt.

420 sztuk

Niepołamany, , opakowanie nienaruszone, z wypieku nocnego poprzedzającego dostawę ranną

2.

Bułka zwykła z przedziałką

Duża, średniowypieczona

170 szt.

1300 sztuk

niezgnieciona z wypieku nocnego poprzedzającego dostawę ranną

3.

Bułka słodka drożdżowa z marmoladą

Duża, prostokątna

60 szt.

300 sztuk

niezgnieciona z wypieku nocnego poprzedzającego dostawę ranną

4.

Ciastka – wafle przekładane kremem kakaowym

Karton 2,5 kg

5 kg

20 kg

Aktualna data do spożycia

5.

Cukier biały kryształ kat. 2

1 kg torebka papierowa

10 kg

300 kg

Aktualna data do spożycia

6.

Cukier puder

0,5 kg torebka papierowa

5 szt.

15 op.

Aktualna data do spożycia

7.

Kakao ciemne

100g kartonik

1 szt.

15 sztuk

Aktualna data do spożycia

8.

Krem do smarowania z orzechami laskowymi

700 g

2 szt.

40 sztuk

Aktualna data do spożycia

9.

Baton – wafel przekładany masą kakaową w polewie czekoladowej

45 g pakowany pojedyńczo

200 szt.

400 sztuk

Aktualna data do spożycia

10.

Makaron świderki z wysoką jakością pszenicy

500 g w opakowaniu foliowym

36 szt.

400 sztuk

Aktualna data do spożycia

11.

Jaja kurze - brazowe

średnie

30 szt.

3000 szt

Aktualna data do spożycia

12.

Makaron nitki  - czterojajeczny

250g w opakowaniu foliowym

14 szt.

250 sztuk

Nie może być zbyt pokruszony i rozgotowywać się w trakcie obróbki termicznej

13.

Herbata ekspresowa w torebkach

Opakowanie 250 torebek

1 szt.

3 sztuki

Aktualna data do spożycia

14.

Kawa zbożowa rozpuszczalna

150 g w pudełku

1 szt

20 sztuk

Aktualna data do spożycia

15.

Ketchup łagodny (37% koncentratu pomidorowego)

500g

3 szt.

15sztuk

Aktualna data do spożycia

16.

Sól warzona próżniowa jodowana

1 kg w woreczku foliowym szczelnie zamkniętym

5 kg

100 kg

Aktualna data do spożycia

17.

Pieprz czarny mielony

15 g

20 szt.

220 sztuk

Aktualna data do spożycia

18.

Majeranek

16 g

10 szt.

70 sztuk

Aktualna data do spożycia

19.

Liść laurowy

5 g

5 szt.

55 sztuk

Aktualna data do spożycia

20.

Ziele angielskie

15 g

5 szt.

30 sztuk

Aktualna data do spożycia

21.

Papryka słodka

15 g

10 szt.

100 sztuk

Aktualna data do spożycia

22.

Kucharek

200g

2 szt.

120 op

Aktualna data do spożycia

23.

Sos pieczeniowy ciemny

 

5 szt.

100 op

Aktualna data do spożycia

24.

Przyprawa do zup 

250g szklana butelka

1 szt

80 szt

Aktualna data do spożycia

25.

Bułka tarta

0,5 kg opakowanie papierowe

15 szt.

250 sztuk

Aktualna data do spożycia

26.

Kwasek cytrynowy

15 g

 

40 sztuk

Aktualna data do spożycia

27.

Rosołki w kostkach

op. 6 kostek – 25 g

1 op.

20 op

Aktualna data do spożycia

28.

Pieprz biały

20 g

10 szt.

100 op

Aktualna data do spożycia

29.

Pieprz ziołowy

20 g

10 szt.

50 op

Aktualna data do spożycia

30.

Przyprawa do kurczaka

20 g

15 szt.

100 op

Aktualna data do spożycia

   31.

Przyprawa warzywna do zup, potraw mięsnych i ryb   

1kg

2 kg

12 kg

Aktualna data do spożycia

32.

Majeranek

1 kg

1 kg

1 kg

Aktualna data do spożycia

33.

Drożdże

5 g

7 szt.

20 kostek

Aktualna data do spożycia

34.

Pieprz czarny

15 g

5 szt.

50 szt.

Aktualna data do spożycia

35.

Papryka ostra

15 g

10 szt.

100 szt.

Aktualna data do spożycia

 

Dostawca dostarcza artykuły własnym transportem na zamówienie ustne, pisemne lub telefoniczne. Zamówienie na dany produkt zostanie złożone z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. Żywność zamówiona w dniu zgłoszenia musi być dostarczona na wyznaczony dzień od 645 do godz. 730 .

Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, stołówka Publicznej Szkoły Podstawowej w Pokoju.

1.2) Informacje na temat umowy ramowej: ogłoszenie nie dotyczy umowy ramowej.

1.3) Wspólny słownik zamówień (CPV): CPV – 15100000-9; CPV – 15200000-0; CPV – 15300000-1; CPV – 15400000-2; CPV – 15600000-4 i CPV – 15800000-6.                        

1.4) dopuszcza się złożenia oferty częściowej na poszczególne pakiety.

5)  INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ:
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

6)  TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia (wymagany): od 01 lipca 2007 r. do 30.06.2008 r.

7) OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na tej podstawie wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Na potwierdzenie spełnienia tych warunków wykonawca przedłoży nadto oświadczenia: z punktu 1 z art. 22 ust. 1:

prowadzenia przez wykonawcę zarejestrowanej działalności gospodarczej – potwierdzeniem  spełnienia tego warunku będzie załączenie do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (wyjątek: art. 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej);

spełniania przez wykonawcę wymagań określonych w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, w szczególności podlegania stałemu nadzorowi właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej – potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie załączenie do oferty oświadczenia, że wykonawca podlega stałemu nadzorowi w w/w zakresie.

w zakresie punktu 2 z art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca musi dysponować:

co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w rozporządzeniu ministra zdrowia
z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności  - potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie załączenie do oferty oświadczenia, że wykonawca posiada środki transportu dopuszczone do transportu żywności, zgodnie z wymogami cytowanego powyżej rozporządzenia;

osobą lub osobami  zdolnymi do wykonywania zamówienia, spełniającymi wymagania określone w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o chorobach zakaźnych i zakażeniach – potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie załączenie do oferty oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają aktualne badania lekarskie przeprowadzone na podstawie rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 18 grudnia 2002 roku
w sprawie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 5.1.1. składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów,
o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Ocena spełnienia w/w warunków będzie się odbywać na zasadzie „spełnia” albo „nie spełnia”.

8)  INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
 Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

9)  KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
zamawiający spośród wszystkich ofert, które spełniają wymagania siwz oraz ustawy Prawo zamówień publicznych wybierze te oferty, które przedstawiając najniższe ceny brutto za poszczególne pakiety. Kryterium cenna brutto – 100%. Oferty będą oceniane w ten sposób, że zamawiający będzie porównywał tożsame pakiety z ofert wykonawców i wybierze tą ofertę, która spośród wszystkich ważnych ofert zawiera najniższą ceną brutto za dany pakiet. Ważne – ocenie będą podlegały poszczególne pakiety złożone w ramach oferty a nie suma pakietów z oferty.

10) MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać/przesyłać na adres:

oferty należy złożyć/przesłać do dnia 11 czerwca 2007 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Pokój, do godz. 09:00. Otwarcie ofert nastąpi 11 czerwca 2007 r. o godzinie 09:30 w sali narad UG Pokój – zbiórka wykonawców o godzinie 09:25 w holu (przed sekretariatem) UG Pokój.

11) TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
30 dni od upływu terminu składania ofert.

12) INFORMACJĘ O ZAMIARZE ZAWARCIA OFERTY RAMOWEJ:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13) INFORMACJĘ O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ UMIESZCZANE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie przewiduje wyżej wymienionego rozwiązania.

14) INFORMACJĘ O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej.

15) OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW: Urząd Gminy w Pokoju, ul. Sienkiewicza 8, 46-034Pokój, woj. opolskie, tel. 077 469-30-80, fax 077 469-30-85, e-mail: zamowienia@gminapokoj.pl

-          sprawy techniczne: Jolanta Machynia tel. (077) 469-30-90 w godz. 8.00 - 15.00

-          sprawy proceduralne: Mariusz Danielak tel. (077) 469-30-30 w godz. 8.00 - 15.00