Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu

Wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Stanu Cywilnego w Pokoju ul. Sienkiewicza 8, bud. A pok. 4
tel./fax (077) 46-93-080, 46-93-085, 46-93-097 w. 26

Podstawa Prawna:

art. 15 ustawy z dnia 10 kwietnia1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. Nr 139, poz.993)

Rozpoczęcie sprawy:
  • bez wniosku - przy wykonywaniu czynności meldunkowych (zameldowanie, wymeldowanie)
  • na pisemny wniosek zainteresowanego
Wymagane dokumenty:
  • wniosek o wydanie zaświadczenia  poza czynnościami meldunkowymi
  • dowód osobisty
  • potwierdzenie dokonanej opłaty
Opłaty:

Zaświadczenia wydawane w następstwie dokonania czynności zameldowania lub wymeldowania - nieodpłatnie.
Wydawane w innym trybie np. na wniosek - 17,00 zł.

Forma płatności:

Zapłaty opłaty dokonuje się gotówką w kasie Urzędu Gminy Pokój lub bezgotówkowo na rachunek bankowy Urzędu Gminy Pokój – BS Namysłów oddz. w Pokoju nr 34 8890 1066 0000 0299 2004 0004

Termin załatwienia sprawy:

7 dni

Zakończenie sprawy:

wydanie zaświadczenia lub postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia

Dodatkowe informacje:

brak

Tryb odwoławczy:

Stronie przysługuje prawo wniesienia zażalenia do Wojewody Opolskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Pokój w terminie 7 dni od daty otrzymania postanowienia

Załączniki do pobrania:


Podmiot udostępniający: Urząd Gminy Pokój
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Agata Kruszelnicka
Data wytworzenia: 30.11.2007 r.