Wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu – ELP5
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, pok. 16
Urząd Stanu Cywilnego w Pokoju
tel./fax. 77 469 30 80, 77 469 30 85, 77 469 30 97 w. 16
Podstawa Prawna:
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
Rozpoczęcie sprawy:
- bez wniosku - przy wykonywaniu czynności meldunkowych (zameldowanie, wymeldowanie),
- na pisemny wniosek zainteresowanego.
Wymagane dokumenty:
- wniosek o wydanie zaświadczenia poza czynnościami meldunkowymi,
- dowód osobisty,
- potwierdzenie dokonanej opłaty.
Opłaty:
Zaświadczenia wydawane w następstwie dokonania czynności zameldowania lub wymeldowania - nieodpłatnie.
Wydawane w innym trybie np. na wniosek - 17,00 zł.
Forma płatności:
Zapłaty opłaty dokonuje się gotówką w kasie Urzędu Gminy Pokój lub bezgotówkowo na rachunek bankowy Urzędu Gminy Pokój – BS Namysłów -oddz. w Pokoju nr 34 8890 1066 0000 0299 2004 0004.
Termin załatwienia sprawy: 7 dni
Zakończenie sprawy:
wydanie zaświadczenia lub postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia
Dodatkowe informacje: brak
Tryb odwoławczy:
Stronie przysługuje prawo wniesienia zażalenia do Wojewody Opolskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Pokój w terminie 7 dni od daty otrzymania postanowienia.
Załączniki do pobrania: