Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe na wykonanie aktualizacji mapy do celów projektowych

Pokój, dnia 20 maja 2020 r.


INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Informuję, że w odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 18 maja 2020 r. wpłynęły 3 oferty.
Najkorzystniejsza oferta została złożona przez firmę „MI-GEO” Usługi Geodezyjne i Kartograficzne Mirosław Gąsior, ul. Dworcowa 3, 46-100 Namysłów. Cena wykonania zamówienia została określona przez oferenta na kwotę 900,00 zł brutto.

 


ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczy: aktualizacja mapy do celów projektowych

CPV : 71354000-4

 

I.Przedmiot zapytania ofertowego

Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie aktualizacji mapy do celów projektowych wydzielonego obszaru działek nr 178/9, 178/11 obręb Ładza, j.ew. gmina Pokój dla potrzeb opracowania dokumentacji projektowej Ośrodka Edukacji Przyrodniczej w Ładzy. Mapy należy sporządzić w skali 1:500, w 1 egzemplarzu w wersji papierowe oraz  w wersji elektronicznej (DWG/DXF). Obszar dla którego należy wykonać mapę określa załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

II.Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą starać się Oferenci spełniający następujące warunki:

1. Są niepowiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.

III. Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia należy opracować w terminie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia oraz dostarczyć do Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Namysłowskiego celem weryfikacji. Potwierdzenie złożenia należy niezwłocznie dostarczyć do siedziby Zamawiającego.

IV. Kryteria oceny ofert: cena 100%

Wykonawca określi ryczałtową cenę brutto zamówienia obejmującą wszystkie koszty wykonania zamówienia.

V. Opis sposobu składania ofert:

1.Ofertę według załącznika nr 1 należy złożyć w terminie do 20.05.2020 do godz. 10:00 (decyduje data wpływu do urzędu) w formie papierowej: w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie z tytułem : „Oferta w zapytaniu ofertowym na wykonanie aktualizacji mapy do celów projektowych lub w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: n.czainska@gminapokoj.pl podając w tytule wiadomości
„Oferta w zapytaniu ofertowym na wykonanie aktualizacji mapy do celów projektowych”.


VI. Tryb rozpoznania ofert:

1. Oferty przedłożone w terminie zostaną przeanalizowane przez Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od daty złożenia ofert. Po dokonaniu analizy ofert oraz rozpatrzeniu, Zamawiający poinformuje o wyborze najkorzystniejszej oferty poprzez zamieszczenie na swojej stronie internetowej wyniku wyboru oferenta wskazując ofertę, która została wybrana. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego ofertę wybrał o wyborze oferty.

VII. Warunki płatności

Płatność nastąpi przelewem w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

VIII. Informacje dodatkowe:

1. Zamawiający zastrzega prawo do odrzucenia oferty złożonej po terminie

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn, zmiany warunków udziału w postępowaniu, jak również przesunięcia terminu składania ofert, wyjaśnienia i uzupełnienia treści oferty

IX. Osoba do kontaktu:

W sprawie zapytania ofertowego osobą do kontaktu jest

Pani Natalia Czaińska tel. 774693080 w. 31, adres mail: n.czainska@gminapokoj.pl

 

Załącznik nr 1 - DOCzalacznik-nr1.doc (19,00KB)

Załącznik nr 2 - JPEGzalacznik-nr-2-mapa 1;500.jpeg (97,55KB)