Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

ZPYTANIE OFERTOWE na wykonanie 5 drewnanych altan ogrodowyh o powierzchni do 35m2 oraz utwardzenie podłoża pod przedmiotowymi altanami wraz z niezbędnymi robotami w gminie Pokój

Pokój, dnia 04.05.2021 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

na wykonanie 5 drewnianych altan ogrodowych o powierzchni do 35m2 oraz utwardzenie podłoża pod przedmiotowymi altanami wraz z niezbędnymi robotami w gminie Pokój.

 

Gmina Pokój, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia o wartości mniejszej niż 130 000 złotych. Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. Poz. 2019 z późn. zm.).

 

 

1. Zamawiający:

nazwa: Gmina Pokój

adres: ul. Sienkiewicza 8

46 – 034 Pokój

adres do korespondencji: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8,

46-034 Pokój

strona internetowa: www.bip.gminapokoj.pl

adres e-mail ug@gminapokoj.pl

faks: 77 469 30 97 wew. 22

godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:30

 

2. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

 

45211320-8 – Roboty budowlane w zakresie altan

45233250-6 – Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

 

Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie 5 drewnianych altan ogrodowych wraz z wykonaniem podłoża pod przedmiotowymi altanami wraz z niezbędnymi robotami w 5 miejscowościach w gminie Pokój według poniższej specyfikacji:

 

  1. Altana drewniana z miejscem do grillowania w miejscowości Jagienna nr działki 417/1 k.m. 2 ob. Domaradz

    - altana o powierzchni 35m2

    - wykonana z drewna sosnowego lub świerkowego

    - altana w kształcie prostokąta, wymiary 7 m x 5 m

    - dach dwuspadowy o kącie nachylenia dachu 25o – 30o pokryty gontem

    - wysokość słupów nośnych do 2,50 m

    - słupy nośne 12 cm x 12 cm

    - wysokość do kalenicy maksymalnie do 3,50 m

    - dwukrotnie zaimpregnowana drewnochronem i lakierem

    - zamontowana na stopniach fundamentowych i zakotwiona na stałe do gruntu

    - przygotowanie gruntu pod kotwienie

    - montaż altany

    - wykonanie podbudowy pod podłoże

    - wykonanie podłoża pod altanę z płyt chodnikowych o wymiarach 50x50 – powierzchnia 63 m2 - zakończone krawężnikami

     

     

  2. Altana drewniana z domkiem narzędziowym w miejscowości Domaradzka Kuźnia nr działki 404/4 k.m. 1

    - altana o powierzchni do 35m2

    - wykonana z drewna sosnowego lub świerkowego

    - altana w kształcie prostokąta, wymiar 8 m x 4 m w tym 6 m x 4 m altana, 2 m x 4 m domek narzędziowy

    - dach dwuspadowy o kącie nachylenia dachu 25o – 30o pokryty gontem

    - wysokość słupów nośnych do 2,50 m

    - słupy nośne 12 cm x 12 cm

    - wysokość do kalenicy maksymalnie do 3,50 m

    - domek narzędziowy obity deską boazeryjną o grubości 2 cm

    - dwukrotnie zaimpregnowana drewnochronem i lakierem

    - zamontowana na stopniach fundamentowych i zakotwiona na stałe do gruntu

    - przygotowanie gruntu pod kotwienie

    - montaż altany

    - wykonanie podbudowy pod kostkę brukową

    - wykonanie podłoża pod altanę z domkiem narzędziowym z kostki brukowej zakończone krawężnikami

     

  3. Altana drewniana w miejscowości Fałkowice nr działki 66/2 k.m. 1

    - altana o powierzchni do 35m2

    - wykonana z drewna sosnowego lub świerkowego

    - altana w kształcie prostokąta, wymiary 7 m x 5 m lub 8 m x 4 m

    - dach dwuspadowy o kącie nachylenia dachu 25o – 30o pokryty gontem

    - wysokość słupów nośnych do 2,50 m

    - słupy nośne 12 cm x 12 cm

    - wysokość do kalenicy maksymalnie do 3,50 m

    - dwukrotnie zaimpregnowana drewnochronem i lakierem

    - zamontowana na stopniach fundamentowych i zakotwiona na stałe do gruntu

    - przygotowanie gruntu pod kotwienie

    - montaż altany

    - wykonanie podbudowy pod kostkę brukową

    - wykonanie podłoża pod altanę z kostki brukowej zakończone krawężnikami

     

  4. Altana drewniana w miejscowości Krogulna nr działki 143 k.m. 1

    - altana o powierzchni do 35m2

    - wykonana z drewna sosnowego lub świerkowego

    - altana w kształcie prostokąta,wymiar 8 m x 4 m

    - dach dwuspadowy o kącie nachylenia dachu 25o – 30o pokryty gontem

    - wysokość słupów nośnych do 2,50 m

    - słupy nośne 12 cm x 12 cm

    - wysokość do kalenicy maksymalnie do 3,50 m

    - dwukrotnie zaimpregnowana drewnochronem i lakierem

    - zamontowana na stopniach fundamentowych i zakotwiona na stałe do gruntu

    - przygotowanie gruntu pod kotwienie

    - montaż altany

    - wykonanie podbudowy pod kostkę brukową

    - wykonanie podłoża pod altanę z kostki brukowej zakończone krawężnikami

 

  1. Altana drewniana w miejscowości Krzywa Góra nr działki 409 k.m. 3

    - altana o powierzchni do 35m2

    - wykonana z drewna sosnowego lun świerkowego

    - altana w kształcie prostokąta wymiar 7 m x 5 m lub 8 m x 4 m

    - dach dwuspadowy o kącie nachylenia dachu 25o – 30o pokryty gontem

    - wysokość słupów nośnych do 2,50 m

    - słupy nośne 12 cm x 12 cm

    - wysokość do kalenicy maksymalnie do 3,50 m

    - dwukrotnie zaimpregnowana drewnochronem i lakierem

    - zamontowana na stopniach fundamentowych i zakotwiona na stałe do gruntu

    - przygotowanie gruntu pod kotwienie

    - montaż altany

    - wykonanie podbudowy pod kostkę brukową

    - wykonanie podłoża pod altanę z kostki brukowej zakończone krawężnikami

3. Termin realizacji zamówienia:

 

Altanę wraz z podłożem i niezbędnymi robotami w miejscowości Fałkowice należy wykonać do 07.06.2021,

natomiast pozostałe altany wraz z podłożem i niezbędnymi robotami należy wykonać w terminie do 30.07.2021 r.

Zamawiający nie przygotuje terenu pod montaż, nie zapewni dostępu do wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków, monitorowanego, ogrodzonego placu na potrzeby organizacji zaplecza.

 

4. Kryterium oceny ofert:

 

Cena 100%

 

5. Sposób przygotowania oferty:

 

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu oferty Załącznik nr 1.

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej i podpisana przez osobę upoważnioną.

Oferta powinna zawierać oferowaną cenę (brutto) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzem oferty.

Ofertę należy złożyć w nieprzeźroczystej kopercie z napisem „Oferta na wykonanie 5 drewnianych altan o powierzchni do 35m2 oraz utwardzenie podłoża pod przedmiotowymi altanami wraz z niezbędnymi robotami”

 

6. Sposób i termin złożenia ofert:

 

Ofertę należy przygotować i złożyć w terminie do 10.05.2021 r. do godziny 15.00 za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście na adres: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój Sekretariat - decyduje data wpływu do urzędu.

Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie z napisem: Oferta na wykonanie 5 drewnianych altan o powierzchni do 35m2 oraz utwardzenie podłoża pod przedmiotowymi altanami wraz z niezbędnymi robotami”

 

7. Gwarancja:

 

Wykonawca udzieli 24 miesiące gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia.

 

8. Warunki płatności:

 

Płatność nastąpi przelewem w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

Podstawą wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia.

 

9. Informacje dodatkowe:

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie prowadzonego postępowania bez podania przyczyny.

 

10.Termin związania ofertą:

 

90 dni

 

11.Osoba do kontaktu:

 

W sprawie zapytania ofertowego osobą do kontaktu jest: Pani Dominika Wojczyk tel. 774693085 wew. 41, adres mail:

 

12.Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.

 

13. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Pokój z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój,

- w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres IOD Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, poczty elektronicznej na adres , kontakt telefoniczny 774693080 w. 36

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

      1. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;

  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

  3. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

  4. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

  5. posiada Pani/Pan:

  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)

  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  1. nie przysługuje Pani/Panu:

  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Informacja o ograniczeniach danych osobowych:

1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych in formacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

3. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3roz porządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (dotyczy przechowania protokołu wraz z załącznikami).

Jednocześnie Urząd Gminy Pokój przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

 

Załączniki do zapytania ofertowego:

 

Załącznik nr 1 – Formularz oferty PDFZałącznik nr 1 - formularz oferty.pdf

Załącznik nr 2 - Wzór umowy PDFzałącznik nr 2 - wzór umowy.pdf