ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie altany drewnianej o powierzchni 32m2 w miejscowości KROGULNA, gmina Pokój.
Pokój, dnia 13.07.2021 r.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w trybie zapytania ofertowego
Zamawiający - Gmina Pokój - z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, zawiadamia o unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego: Wykonanie altany drewnianej o powierzchni 32m2 w miejscowości Krogulna, gmina Pokój, zgodnie z pkt 9 zapytania ofertowego.
Zgodnie z wytycznymi sposobu złożenia ofert w terminie podanym w zapytaniu ofertowym wpłynęły dwie oferty. Oferty przekroczyły pulę środków zagwarantowanych na realizację zadania.
Wójt Gminy Pokój
/-/ Barbara Zając
Pokój, dnia 01.07.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie altany drewnianej o powierzchni 32 m2 w miejscowości Krogulna, gmina Pokój.
Gmina Pokój, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia o wartości mniejszej niż 130 000 złotych. Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.).
1. Zamawiający:
nazwa: Gmina Pokój
adres: ul. Sienkiewicza 8
46 – 034 Pokój
adres do korespondencji: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8,
46-034 Pokój
strona internetowa: www.bip.gminapokoj.pl
adres e-mail ug@gminapokoj.pl
faks: 77 469 30 97 wew. 22
godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:30
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45211320-8 – Roboty budowlane w zakresie altan
Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie drewnianej altany o powierzchni 32 m2 w miejscowości Krogulna w gminie Pokój według poniższej specyfikacji:
-
Altana drewniana w miejscowości Krogulna nr działki 143, 144 k.m. 1 ob. Krogulna
- altana o powierzchni 32 m2 ,
- wykonana z drewna świerkowego lub sosnowego,
- altana w kształcie prostokąta 8 m x 4 m,
- dach dwuspadowy o kącie nachylenia 25o – 35o,
- kryty blachodachówką,
- podbitka,
- rynny wg rozwiązań systemowych,
- wysokość słupów nośnych do 2,50 m,
- słupy nośne od min. 12 cm x 12 cm,
- wysokość do kalenicy maksymalnie do 4 m,
- balustrada na wysokości do 1,20 m,
- ażurowa ściana z jednej lub trzech stron do ustalenia z Zamawiającym,
- ściana ażurowa wykonana z kantówki,
- dwukrotnie zaimpregnowana drewnochronem i lakierem,
- zamontowana na stopniach fundamentowych i zakotwiona na stałe do gruntu,
- montaż altany.
3. Termin realizacji zamówienia:
Altanę wraz z niezbędnymi robotami w miejscowości Krogulna należy wykonać w terminie do 30.09.2021 r.
Zamawiający nie przygotuje terenu pod montaż, nie zapewni dostępu do wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków, monitorowanego, ogrodzonego placu na potrzeby organizacji zaplecza.
4. Kryterium oceny ofert:
Cena 100%
5. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu oferty Załącznik nr 1.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej i podpisana przez osobę upoważnioną.
Oferta powinna zawierać oferowaną cenę (brutto) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzem oferty.
Ofertę należy złożyć w nieprzeźroczystej kopercie z napisem „Oferta na wykonanie altany drewnianej o powierzchni do 32m2 w miejscowości Krogulna”
6. Sposób i termin złożenia ofert:
Ofertę należy przygotować i złożyć w terminie do 09.07.2021 r. do godziny 15.00 za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście na adres: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój Sekretariat - decyduje data wpływu do urzędu.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie z napisem: „Oferta na wykonanie altany drewnianej o powierzchni 32m2 w miejscowości Krogulna ”
7. Gwarancja:
Wykonawca udzieli 24 miesiące gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia.
8. Warunki płatności:
Płatność nastąpi przelewem w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Podstawą wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
9. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie prowadzonego postępowania bez podania przyczyny.
10.Termin związania ofertą:
30 dni
11.Osoba do kontaktu:
W sprawie zapytania ofertowego osobą do kontaktu jest: Pani Dominika Wojczyk tel. 774693085 wew. 41, adres mail:
12.Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
13. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Pokój z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój,
- w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres IOD Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, poczty elektronicznej na adres , kontakt telefoniczny 774693080 w. 36
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
-
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
-
-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
-
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
-
posiada Pani/Pan:
-
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
-
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
-
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-
nie przysługuje Pani/Panu:
-
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacja o ograniczeniach danych osobowych:
1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych in formacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
3. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3roz porządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (dotyczy przechowania protokołu wraz z załącznikami).
Jednocześnie Urząd Gminy Pokój przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Załączniki do zapytania ofertowego:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty Załącznik nr 1 - formularz oferty.pdf (68,77KB)
Załącznik nr 2 - Wzór umowy załącznik nr 2 - wzór umowy.pdf (84,13KB)