ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup,dostawę i montaż zestawu zabawowego na plac zabaw wraz z wykonaniem bezpiecznej nawierzchni w miejscowości ZIELENIEC, gmina Pokój.
Pokój, dnia 16.08.2021 r.
Informacja z wyboru ofert
Informuję, że w odpowiedzi na zapytanie ofertowe z 9 sierpnia 2021 r. wpłynęły 2 oferty złożone przez:
1. CROQUET Sp. z o.o.
Szczodre, ul. Trzebnicka 81
55-095 Mirków
Wartość oferty brutto: 23 008,45 zł
2. BabyCam Paweł Chodkowski
Reguły, ul. Królewska 5
05-816 Michałowice
Wartość oferty brutto: 16 144,98 zł
Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy:
BabyCam Paweł Chodkowski
Reguły, ul. Królewska 5
05-816 Michałowice
Wartość oferty brutto: 16 144,98 zł
Oferta spełniła wymagania stawiane w zapytaniu ofertowym. Zamawiający zamierza zawrzeć z w/w podmiotem umowę na zakup, dostawę i montaż zestawu zabawowego na plac zabaw wraz z wykonaniem bezpiecznej nawierzchni w miejscowości Zieleniec, gmina Pokój. W celu podpisania umowy Zamawiający wyznaczy termin i skontaktuje się z wybranym Wykonawcą.
Wójt Gminy Pokój
/-/ Barbara Zając
Pokój, dnia 09.08.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup,dostawę i montaż zestawu zabawowego na plac zabaw wraz z wykonaniem bezpiecznej nawierzchni w miejscowości Zieleniec, gmina Pokój.
Gmina Pokój, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia o wartości mniejszej niż 130 000 złotych. Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.).
1. Zamawiający:
nazwa: Gmina Pokój
adres: ul. Sienkiewicza 8
46 – 034 Pokój
adres do korespondencji: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8,
46-034 Pokój
strona internetowa: www.bip.gminapokoj.pl
adres e-mail ug@gminapokoj.pl
faks: 77 469 30 97 wew. 22
godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:30
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
– 37535200-9 – Wyposażenie placów zabaw,
- 45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
-
Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie zadania polegającego na zakupie, dostawie i montażu zestawu zabawowego posiadającego certyfikat bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi normami na plac zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni w miejscowości Zieleniec na działce ewidencyjnej nr 144/16 k.m. 1 ob. Zieleniec.
-
Wykaz urządzeń:
- zestaw zabawowy, wspinaczkowy, jedna wieża, elementy sprawnościowe, przeznaczony dla dzieci od 3 do 14 lat - szt. 1
-
Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 2.
-
Bezpieczna nawierzchnia wykonana zgodnie z normą PN-EN – opis nawierzchni przedstawiono w załączniku nr 2.
-
Wszystkie ww. urządzenia muszą posiadać certyfikaty i atesty zgodności z obowiązującymi normami – wyposażenie placów zabaw oraz nawierzchnie wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikaty powinny dotyczyć poszczególnych urządzeń rekreacyjno – zabawowych, nie całych systemów urządzeń. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, żadna z części nie powinna być wcześniej używana.
-
Urządzenia powinny być wysoko odpornościowe na czynniki atmosferyczne oraz uszkodzenia. Łańcuchy huśtawek oraz wszystkie elementy łączące poszczególne urządzenia powinny być wykonane ze stali nierdzewnej. Wszystkie wystające elementy, zagrażające zdrowiu i życiu powinny być zabezpieczone plastikowymi zaślepkami.
-
Konstrukcja zabawowa powinna być zamontowana na stopach stalowych ocynkowanych zakotwiona przy pomocy fundamentu betonowego.
3. Termin realizacji zamówienia:
Dostawę i montaż urządzeń zabawowych należy wykonać w terminie 6 tygodni od daty podpisania umowy.
Umowa z Wykonawcą zostanie podpisana gdy Zamawiający otrzyma niezbędne dokumenty potrzebne do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę obejmujących realizację małej architektury, placu zabaw w miejscu publicznym oraz po upływie ustawowego terminu ( 21 dni ) na zgłoszenie robót.
4. Kryterium oceny ofert:
Cena 100%
5. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu oferty Załącznik nr 1.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej i podpisana przez osobę upoważnioną.
Oferta powinna zawierać oferowaną cenę (brutto) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzem oferty.
Ofertę należy złożyć w nieprzeźroczystej kopercie z napisem „ Zakup, dostawa i montaż zestawu zabawowego na plac zabaw wraz z wykonaniem bezpiecznej nawierzchni w miejscowości Zieleniec, gmina Pokój”
6. Sposób i termin złożenia ofert:
Ofertę należy przygotować i złożyć w terminie do 13.08.2021 r. do godziny 15:00 za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście na adres: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój Sekretariat.
Do oferty należy dołączyć karty katalogowe przedstawiające rysunki i zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się wymiary urządzeń i wymiary stref bezpieczeństwa. Oznaczenia poszczególnych pozycji powinny być przedstawione w sposób jasny i czytelny.
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie z napisem: „ Zakup, dostawa i montaż zestawu zabawowego na plac zabaw wraz z wykonaniem bezpiecznej nawierzchni w miejscowości Zieleniec, gmina Pokój ”
7. Warunki płatności:
Płatność nastąpi przelewem w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Podstawą wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
8. Gwarancja:
Wykonawca placu zabaw i nawierzchni powinien udzielić min. 36-miesięczną gwarancję na cały przedmiot zamówienia.
9. Wymagane dokumenty:
Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała: wypełniony formularz ofertowy, kary katalogowe, zdjęcia i opisy urządzeń.
10. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie prowadzonego postępowania bez podania przyczyny.
11.Termin związania ofertą:
90 dni
12.Osoba do kontaktu:
W sprawie zapytania ofertowego osobą do kontaktu jest: Pani Dominika Wojczyk tel. 774693085 wew. 41, adres mail:
13.Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
14. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Pokój z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój,
- w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres IOD Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, poczty elektronicznej na adres , kontakt telefoniczny 774693080 w. 36
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
-
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
-
-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
-
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
-
posiada Pani/Pan:
-
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
-
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
-
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-
nie przysługuje Pani/Panu:
-
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacja o ograniczeniach danych osobowych:
1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych in formacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
3. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3roz porządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (dotyczy przechowania protokołu wraz z załącznikami).
Jednocześnie Urząd Gminy Pokój przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Wójt Gminy Pokój
/-/ Barbara Zając
Załączniki do zapytania ofertowego:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty załącznik nr 1 - formularz oferowy.pdf (62,19KB),
Załącznik nr 2 - Opis zamówienia załącznik nr 2 opis zamówienia.pdf (878,41KB),
Załącznik nr 3 - Wzór umowy załącznik nr 3 - wzór umowy.pdf (90,70KB).