ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup i dostawę fabrycznie nowych 2 zestawów mobilnych podłóg interaktywnych w ramach realizacji projektu pn. „Czysta Dolina Stobrawy”
Pokój, dnia 09.03.2021 r.
Informacja z wyboru ofert
Informuję, że w odpowiedzi na zapytanie ofertowe z 25 lutego 2022 r., wpłynęło 6 ofert złożonych przez:
1. Sławomir Anioł FADOS
ul. Vivaldiego 74/8
52-129 Wrocław
Wartość oferty brutto: 21 279,00 zł
2. MasterEdukacja.pl Łukasz Okoń
Mączniki, ul. Aleja Rzekty 77
63-460 Nowe Skalmierzyce
Wartość oferty brutto: 22 962,00 zł
3. Wilanka Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16
02-013 Warszawa
Wartość oferty brutto: 21 451,20 zł
4. CEZAR Cezary Machnio i piotr Gębka Sp. z o.o.
ul. Wolności 8 lok. 4,
26-600 Radom
Wartość oferty brutto: 23 001,00 zł
5. Aktywnie w szkole Michał Grandyberg
ul. Zawady 11D,
98-235 Błaszki
Wartość oferty brutto: 22 632,00 zł
6. Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Graniczna 46,
93-428 Łódź
Wartość oferty brutto: 24 778,00 zł
Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy:
Sławomir Anioł FADOS
ul. Vivaldiego 74/8
52-129 Wrocław
Wartość oferty brutto: 21 279,00 zł
Oferta spełniła wymagania stawiane w zapytaniu ofertowym. Zamawiający zawrze z w/w podmiotem umową na zakup i dostawę fabrycznie nowych 2 zestawów mobilnych podłóg interaktywnych w ramach realizacji projektu pn. "Czysta Dolina Stobrawy". W celu podpisania umowy skontaktuje się z wybranym Wykonawcą.
Wójt Gminy Pokój
/-/ Barbara Zając
Pokój, dnia 25.02.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup i dostawę fabrycznie nowych 2 zestawów mobilnych podłóg interaktywnych
w ramach realizacji projektu pn. „Czysta Dolina Stobrawy”
Gmina Pokój zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia o wartości mniejszej niż 130 000,00 złotych. Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.).
Zamawiający:
nazwa: Gmina Pokój
adres: ul. Sienkiewicza 8
46 – 034 Pokój
adres do korespondencji: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój
strona internetowa: www.bip.gminapokoj.pl
adres e-mail ug@gminapokoj.pl
faks: 77 469 30 080 wew. 22
godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:30
I Opis przedmiotu zamówienia
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
32322000-6– Urządzenia multimedialne
2. Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i dostawa fabrycznie nowych 2 zestawów podłóg interaktywnych w ramach realizacji projektu pn. „Czysta Dolina Stobrawy”.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Dwa zestawy mobilnej podłogi interaktywnej składające się z pakietu gier podstawowych oraz pakietu gier ekologicznych, w tym dotyczących segregacji odpadów, służących edukacji dzieci. Każdy zestaw powinien zawierać:
- podłogę interaktywną z pakietem gier podstawowych oraz pakietem ekologicznym
- statyw do mobilnej podłogi interaktywnej
- wykładzinę poliwinylową
- uchwyt ścienny do podłogi mobilnej
Na wszystkie urządzenia, poszczególne elementy składowe, należy odpowiednio przedstawić stosowne karty produktu, świadectwa pochodzenia, certyfikaty dopuszczenia do stosowania, komplet niezbędnych certyfikatów i atestów uprawniających je do ogólnego stosowania oraz instrukcje konserwacji i użytkowania. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Kart produktu lub innych równoważnych dokumentów potwierdzających specyfikację produktów.
II. Kryteria i sposób oceny ofert:
1. Kryteria oceny ofert : najniższa cena brutto - 100%.
2. Termin związania ofertą - 30 dni.
3. Oferty przedłożone w terminie zostaną przeanalizowane przez Zamawiającego w terminie
5 dni roboczych od daty złożenia ofert.
4. Zamawiający w trakcie analizy ofert może wystąpić do Oferenta o dodatkowe wyjaśnienia lub uzupełnienia, jeśli zawarte w ofercie informacje nie pozwolą na obiektywną ocenę oferty.
5. Dla odpowiedzi związanych z wyjaśnieniem oferty, przyjmuje się 3 dni robocze od dnia dostarczenia przez Zamawiającego zapytania/prośby o wyjaśnienie.
6. Po dokonaniu analizy ofert oraz rozpatrzeniu przedłożonych ofert, Zamawiający poinformuje
o wyborze najkorzystniejszej umieszczając informację na stronie prowadzonego postępowania ofertowego.
7. Przesłanie informacji o wyborze oferty nie jest traktowane jako zawarcie umowy. Zawarcie umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego ofertę wybrał o miejscu i terminie zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Niepodpisanie przez Wykonawcę umowy na warunkach,
w czasie i w miejscu określonym przez Zamawiającego, będzie jednoznaczne z uchylaniem się od zawarcia umowy i odrzuceniem oferty Wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej złożonej oferty.
III. Odrzucenie oferty i unieważnienie postępowania
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty:
a) złożonej po terminie
b) zawierającej błędy w obliczeniu ceny
c) niepodpisanej przez osoby uprawnione
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn;
b) zmiany warunków udziału w postępowaniu, jak również przesunięcia terminu składania ofert;
c) wystąpienia o wyjaśnienia i uzupełnienia treści oferty.
IV. Termin realizacji przedmiotu zamówienia i termin płatności:
1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 18 marca 2022 r.
2. Termin płatności wynosi 14 dni. Płatność zostanie dokonana na podstawie prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz protokołu odbioru.
V. Dokumenty wymagane od wykonawców
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty – Załącznik nr 1
2. Stosowne pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik.
VI. Wymagania dotyczące złożonej oferty oraz sposób obliczania ceny.
1. Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu oferty (załącznik nr 1).
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę
4. Wykonawca określi w formularzu oferty cenę za jeden zestaw i policzy łączną cenę brutto zamówienia. Cena oferty musi być podana cyfrą (należy ją zaokrąglić
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) oraz słownie. Ceny muszą być wyrażone
w złotych (PLN).
5. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie koszta niezbędne do prawidłowego, pełnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia – wynikające zarówno z opisu przedmiotu zamówienia jak i własnej wiedzy i doświadczenia oraz uwzględniające inne nieujęte elementy a konieczne dla osiągnięcia zamierzonego celu. Niedoszacowanie, pominięcie przy wycenie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia nie spowoduje zwiększenia ceny w trakcie i po realizacji zadania.
6. Zastosowanie przez Wykonawcę procentowej stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z przepisami o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest płatnikiem VAT, do oferty musi podać tą informacje we wzorze oferty.
7. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
VII. Opis sposobu przygotowania i składania ofert:
1. Ofertę należy przygotować i złożyć w terminie do 4.03.2022 r. do godziny 12.00 za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście na adres: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój Sekretariat - decyduje data wpływu do urzędu.
2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie z napisem „Oferta na zakup i dostawę fabrycznie nowych 2 zestawów mobilnych podłóg interaktywnych
w ramach realizacji projektu pn. „Czysta Dolina Stobrawy” :
3. W przypadku nieoznaczenia koperty w ww. sposób, Zamawiający będzie traktował ofertę jako „zwykłą” korespondencję i nie ponosi odpowiedzialności za jej otwarcie przed terminem otwarcia ofert.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. W przypadku złożenia ofert o takiej samej najniższej cenie decydować będzie kolejność złożenia ofert.
VIII .Osoba do kontaktu:
W sprawie zapytania ofertowego osobą do kontaktu jest: pani Angelika Paluch tel. 774693080 wew. 30, adres mail: .paluch@gminapokoj.pl
IX. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Pokój z siedzibą przy
ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój,
- w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres IOD Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, poczty elektronicznej na adres , kontakt telefoniczny 774693080 w. 36Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
-
-
-
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
-
-
-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
-
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; -
posiada Pani/Pan:
-
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
-
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) -
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
-
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacja o ograniczeniach danych osobowych:
1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych in formacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
3. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (dotyczy przechowania protokołu wraz z załącznikami).
Jednocześnie Urząd Gminy Pokój przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Wójt Gminy Pokój
/-/ Barbara Zając
Załączniki:
Zapytanie ofertowe.pdf (113,95KB)