OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Pokój ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:
INSPEKTOR DS. OŚWIATY, KULTURY I SPORTU
w Urzędzie Gminy Pokój
1. Wymagania niezbędne:
a) wyższe wykształcenie w zakresie zarządzania oświatą
b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawnych:
- kodeks postępowania administracyjnego,
- przepisy prawne stosowane w realizacji zadań na w/w stanowisku,
b) umiejętność korzystania z aplikacji pakietu MS Office oraz programów do obsługi poczty elektronicznej i internetu,
c) doświadczenie zawodowe w urzędach administracji publicznej,
d) nieposzlakowana opinia społeczna,
e) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
a) realizacja zadań wynikających z przepisów z zakresu: oświaty, organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej, organizacji bibliotek oraz kultury fizycznej,
b) realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem i nadzorowaniem szkół, przedszkoli, biblioteki oraz gminnego ośrodka kultury,
c) realizacja procedur konkursowych związanych z zatrudnianiem dyrektorów placówek oświatowych oraz procedur związanych z awansem zawodowym nauczycieli,
d) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz opracowywanie projektów decyzji i postanowień w zakresie realizowanych zadań,
e) przygotowywanie projektów zarządzeń i uchwał oraz umów w zakresie realizowanych zadań,
f) współpraca z organizacjami pożytku publicznego,
g) prowadzenie statystyki oraz sprawozdawczości w w/w zakresie.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kwestionariusz osobowy,
d) dokumenty poświadczające poziom i kierunek wykształcenia,
e) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
f) zaświadczenie o stanie zdrowia,
g) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym w siedzibie Urzędu Gminy Pokój, pocztą elektroniczną na adres: (w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Pokój ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój; z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko INSPEKTOR DS. OŚWIATY, KULTURY I SPORTU, w terminie do dnia 21.12.2006 r. Aplikacje niekompletne oraz te, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Pokój www.bip.gminapokoj.pl, oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Pokój.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
informację wytworzył(a): |
Agata Kruszelnicka
|
za treść odpowiada: |
Barbara Zając
|
data wytworzenia: | 7.12.2006 r. |