ZAPYTANIE OFERTOWE na opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Pokój
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy zapytania ofertowego : „ Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Pokój ”
Wójt Gminy Pokój zawiadamia, że w odpowiedzi na zapytanie ofertowe wypłynęły 2 oferty. Najkorzystniejszą ofertę złożył Pan Szymon Kondracki, prowadzący działalność gospodarczą pn. PU-Plan Szymon Kondracki. Cena wykonania zamówienia została określona przez oferenta na 180,00 zł/brutto/szt za przygotowanie projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz 180 zł/brutto/szt za przygotowanie projektu decyzji o warunkach zabudowy (WZ) poprzedzonego wykonaniem analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu na obszarze analizowanym. Oferta spełnia wymagania stawiane w zapytaniu. Zamawiający zamierza zawrzeć z w/w podmiotem umowę.
Wójt Gminy Pokój
/-/ Barbara Zając
ZAPYTANIE OFERTOWE
na opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Pokój
Gmina Pokój, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia o wartości mniejszej niż 130 000 złotych. Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.).
1. Zamawiający:
nazwa: Gmina Pokój
adres: ul. Sienkiewicza 8
46 – 034 Pokój
adres do korespondencji: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8,
46-034 Pokój
strona internetowa: www.bip.gminapokoj.pl
adres e-mail ug@gminapokoj.pl
faks: 77 469 30 97 wew. 22
godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:30
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
-
Przedmiotem zapytania ofertowego jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą oraz załącznikami graficznymi, zmiany decyzji, a także w przypadku stwierdzenia przez wykonawcę, że nie można sporządzić projektu ww. decyzji sporządzenie projektu decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy itp. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.).
-
Przewidywana liczba decyzji ok 45.
-
Przygotowanie projektu decyzji musi być poprzedzone wizją w terenie, potwierdzoną dokumentacją fotograficzną, załączoną do przygotowanego projektu.
-
Projekt decyzji o warunkach zabudowy należy złożyć w wersji papierowej oraz w wersji cyfrowej edytowalnej i nieedytowalnej.
-
Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego dokonywania korekt i poprawek w projekcie decyzji o warunkach zabudowy, a także do naniesienia zmian w projekcie, jeżeli w trakcie dokonywanych uzgodnień z organami wyniknie taka potrzeba oraz do współpracy w trakcie trwania postępowania. Zmiany powinny zostać naniesione nie później jak w ciągu 2 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.
-
Analizę ewentualnych uwag, wniosków i zastrzeżeń stron postępowania, z wnioskami na piśmie,
-
Ustosunkowanie się do zarzutów w przypadku odwołania się od decyzji w terminie 2 dni od daty doręczenia Wykonawcy treści odwołania, a w przypadku uchylenia decyzji i przekazania sprawy do ponownego rozpatrzenia przez organ I instancji sporządzenie nowego projektu decyzji.
-
W przypadku uchylenia decyzji organu I instancji z powodu wadliwości wynikających z błędów Wykonawcy, poprawienie i doprowadzenie z prawem w ramach tego samego zlecenia projektu decyzji wraz z załącznikami.
-
Koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
3. Termin realizacji zamówienia:
- 3 dni na przygotowanie projektu decyzji o warunkach zabudowy dot. obiektu budowlanego, o którym mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane,
- 7 dni na przygotowanie pozostałych projektów decyzji licząc od daty otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
4. Kryterium oceny ofert:
Cena 100%
5. Wymagane dokumenty:
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty/ oświadczenia:
- kopię dokumentu potwierdzającego uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 50, ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.)
5. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu oferty załącznik nr 1.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej i podpisana przez osobę upoważnioną.
Oferta powinna zawierać oferowaną cenę (brutto) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzem oferty.
Koszty dojazdów, wykonywania zdjęć należy wliczyć w cenę oferty.
6. Sposób i termin złożenia ofert:
Ofertę należy przygotować i złożyć lub przesłać w terminie do 08.07.2024 r. do godziny 15.00 za pośrednictwem poczty, kuriera, osobiście na adres: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój Sekretariat decyduje data wpływu do urzędu.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie z napisem: „Oferta na opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Pokój ”
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: d.piegza
w formie dokumentu elektronicznego podpisanego certyfikowanym podpisem elektronicznym, lub w formie skanu, z tym, że w przypadku wybrania oferty jako najkorzystniejszej przed podpisaniem umowy należy dostarczyć oryginał oferty.
Liczy się dzień i godzina wpływu oferty, a nie nadania oferty czy też jej sporządzenia.
Urząd Gminy Pokój czynny jest:
- od poniedziałku do piątku – w godz. 7:30-15:30
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Zmawiający nie zwraca przesłanych ofert.
8. Warunki płatności:
Płatność nastąpi przelewem w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
9. Informacje dodatkowe:
Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny – na każdym jego etapie – bez ponoszenia jakichkolwiek
skutków prawnych i finansowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie prowadzonego postępowania bez podania przyczyny.
Postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
10.Termin związania ofertą:
30 dni
11.Osoba do kontaktu:
W sprawie zapytania ofertowego osobą do kontaktu jest: Pani Dominika Piegza tel. 774693085 wew. 41, adres mail:
12. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Pokój z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój,
- w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres IOD Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, poczty elektronicznej na adres , kontakt telefoniczny 774693080 w. 36
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
-
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
-
-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
-
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
-
posiada Pani/Pan:
-
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
-
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
-
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-
nie przysługuje Pani/Panu:
-
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacja o ograniczeniach danych osobowych:
1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych in formacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
3. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3roz porządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (dotyczy przechowania protokołu wraz z załącznikami).
Jednocześnie Urząd Gminy Pokój przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Załączniki do zapytania ofertowego:
zapytanie ofertowe -WZ.pdf (122,65KB)
Załącznik nr 1 – Formularz oferty załącznik 1 wzor_oferty.pdf (49,71KB)
Wójt Gminy Pokój
/-/
Barbara Zając