Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę zestawu przedmiotów wyposażenia – pomocy dydaktycznych do pracowni fizyki

Pokój, 31.07.2024 r.

Informacja z wyboru ofert

Informuję, że w odpowiedzi na zapytanie ofertowe na "Zakup i dostarczenie zestawu przedmiotów wyposażenia – pomocy dydaktycznych do pracowni fizyki dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pokoju” wypłynęło 5 ofert.  Oferta zgodna z zapytaniem ofertowym oraz najbardziej korzystna została złożona przez oferenta: Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o. o. ul. Słowińska 7, 48-300 Nysa. Zamawiający zamierza zawrzeć z w/w podmiotem umowę.

Wójt Gminy Pokój

/-/Barbra Zając


Wójt Gminy Pokój , zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia o wartości mniejszej niż 130 000 złotych. Niniejsze postępowanie ze względu na wartość zamówienia prowadzone jest bez zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.).
 
Zamawiający:
nazwa: Gmina Pokój
adres: ul. Sienkiewicza 8
46 – 034 Pokój
adres do korespondencji: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój
strona internetowa: 
www.bip.gminapokoj.pl
adres e-mail 
faks: 77 469 30 97 wew. 22
godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:30

 

Odbiorca:

nazwa: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pokoju

adres: ul. 1 Maja 15

46-034 Pokój

adres do korespondencji: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pokoju, ul. 1 Maja 15, 46-034 Pokój

strona internetowa: www.psppokoj.pl

adres e-mail:

tel. 77 469 31 07

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

 

39162000-5 Pomoce naukowe

39162100-6 Pomoce dydaktyczne


 

Gmina Pokój zamierza zlecić usługę zakupu i dostarczenia zestawu przedmiotów wyposażenia – pomocy dydaktycznych do pracowni fizyki dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pokoju.


 

1. Maszyna elektrostatyczna (in. Maszyna Wimshursta) - 1 szt

Posiada pas uruchomiany korbą, regulowaną długość iskry oraz dwa szklane wysokonapięciowe kondensatory (butelki lejdejskie) do połowy przezroczyste oraz plecione elektrody zbierające. Masywna podstawa z tworzywa sztucznego na antypoślizgowych gumowych nóżkach. Konstrukcja maszyny wzmocniona metalowymi elementami osi podtrzymującej tarczę o średnicy ok. 30 cm.

Wymiary podstawy z gumowymi nóżkami: 24,5 x 37,5 x 3,5 cm Średnica tarczy: 30 cm Wymiary : 30 x 21 x 38 cm. Długa i widoczna iskra.

2. Generator van de Graaffa z elektrodą kulistą i napędem ręcznym - 1 szt.

Generator Van de Graffa z pełną elektrodą kulistą (nie siatką), (średnice elektrod odpowiednio 15 i 10 cm). Elektroda kulista rozładowująca, izolowany uchwyt i 4-mm gniazda połączeniowe. Pas wykonany z gumy silikonowej o wysokim stopniu izolacji. Max napięcie na elektrodzie kulistej: 200 kV; długość iskry 60 mm, zasilany ręcznie - na korbkę.

3. Akcesoria do Generatora van de Graaffa, komplet - 1 szt.

Akcesoria obejmują: Pióropusz (in. miotełka elektrostatyczna) z łącznikiem, wiatraczek elektrostatyczny, żarówka neonowa, igła do rozładowywania punktowego (in. punktowy wyładowywacz), cylinder transparentny z czterema metalizowanymi kulkami (tzw. "tańczące" kulki), wiaderko (puszka) Faradaya, pręt plexiglasowy z kulką (tzw. wahadło elektrostatyczne), grzebień.

4. Duży elektroskop wychyłowy z szybkami i skalą - 5 szt.

Wymiary pomocy dydaktycznej: 20 x 12 x 25 cm.

5. Prosty zestaw do doświadczeń z elektrostatyki - 5 szt.

Skład zestawu:

  • Mini statyw na podstawie długość pręta: 26 cm, wymiary podstawy: 105 x 80 mm

  • Styropianowa kulka ze sznurkiem

  • Stojak obrotowy do umieszczania pałeczek, podstawa 90 x 120 mm

  • Pięć pałeczek do elektryzowania, w tym: szklana (2 szt.), ebonitowa (1 szt.), pałeczki w połowie łączone z różnych materiałów (2 szt.); długość pałeczek: 19,5 cm

  • Próbki tkanin: jedwab i futro

6. Zestaw 20 magnesów sztabkowych w pudełku - 2 szt.

Pakiet klasowy 20 magnesów sztabkowych ceramicznych umieszczonych w przegródkach w zamykanym pudełku z tworzywa sztucznego. Wielkość każdego magnesu: 14 x 10 x 50 mm.

7. Magnes neodymowy 25x2,5 mm - kpl. 5 - 3 szt.

Komplet 5 magnesów neodymowych w kształcie walca, każdy o wymiarach 25 x 2,5 (H) mm.

8. Elektromagnes – Herkules - 1 szt.

Pomoc dydaktyczna – zasilany 4 bateriami C (R14) 1,5V elektromagnes mogący utrzymać i przenosić ciężar do 45 kg

9. Zestaw Podstawowe obwody elektryczne - 5 szt.

W zestawie 6 płytek (zamontowane: 3 żarówki /2 rodz./ na podstawkach, brzęczyk, włącznik przyciskowy, silniczek), drut rezystancyjny, 10 przewodów ze specjalnymi stykami magnetycznymi, 2 przewody krokodylkowe, 3 łączniki baterii.

10. Energia odnawialna wody-wiatru-słońca – model demonstracyjny - 1 szt.

Zestaw modeli demonstrujących działanie energii odnawialnych (wody, wiatru i słońca). Wymiary podstawy 27 x 20 cm, wysokość maksymalna: 38 cm, 4 wymienne "efekty końcowe" przemiany poszczególnych energii odnawialnych, tj.: brzęczyk, przekładnie, miernik, diody.

11. Zestaw do testowania przewodników i izolatorów z detektorem przewodności - 1 szt.

Zestaw 16 szt. różnego rodzaju przewodników i izolatorów zamocowanych w wewnętrznej części pojemnika, wraz z detektorem przewodnictwa w obwodzie elektrycznym oraz płytką z sześcioma wgłębieniami, w zamykanej kasetce.

12. Zegar z baterią owocową i zestaw do eksperymentów z elektrochemii - 5 szt.

W skład zestawu wchodzą: • Moduł zegara cyfrowego w obudowie w kształcie jabłka z tworzywa • Podstawka pod zegar i zlewki • dioda LED z dwoma przewodami • elektrody: magnezowa (Mg) – 2 sztuki, miedziana (Cu) – 3 sztuki, cynkowa (Zn) – 3 sztuki, węglowa (C) – 2 sztuki • przewody – 2 szt. • zacisk krokodylkowy - 6 szt. • paski wskaźnikowe • paski wskaźnikowe • wełna stalowa • bateria 3V CR2032H • zlewka PP 50 ml 2 szt. • Rysik • spinacz biurowy.

13. Kamertony z pudłami rezonansowymi, kpl. 2 z młotkiem - 1 szt.

Komplet dwóch kamertonów rezonacyjnych 440 Hz, każdy zamontowany na oddzielnym pudle rezonacyjnym. Widełki kamertonu (in. widełki stroikowe) zdejmowane. Zwora do zakładania na widełki stroikowe, miękki, gumowy młotek w kształcie dysku.
Wymiary pudła rezonansowego: 19 cm x 10 cm x 6 cm.

14. Klosz próżniowy z pompą ręczną - 1 szt

W skład kompletu wchodzi klosz przezroczysty z dzwonkiem (zasilanie 4-6V AC/DC, bateria płaska lub zasilacz umieszczany na gumowanej podstawie z wmontowaną pompą ręczną umożliwiającą znaczne rozrzedzenie gazów wewnątrz klosza i obniżenie głośności dzwonka.

15. Przyrząd do demonstracji fal poprzecznych i podłużnych - 1 szt

Przyrząd dydaktyczny do demonstracji fal poprzecznych i podłużnych. Wykonany z tworzywa sztucznego, na podstawie. Wymiary (bez korbki): 10 x 43 x 31,5 (H).

16. Zestaw 12 różnych sprężyn z obustronnymi zawieszkami - 1 szt

Zestaw 12 różnych sprężyn zakończonych po obu stronach zawieszkami umożliwia przeprowadzanie eksperymentów i doświadczeń z zakresu sprężystości, fal, drgań, prawa Hook'a i in. Sprężyny metalowe, o średnicy ok. 1-3 mm oraz długości od 10 cm do 20 cm.

17. Zestaw 6 różnych soczewek śr. 50 mm + stojak - 5 szt.

Zestaw 6 różnych soczewek szklanych, każda soczewka o średnicy 50 mm. Soczewki umieszczone są w drewnianym, zamykanym pudełku z miękkimi przegródkami na każdą soczewkę, drewniany stojak służący do stabilnego umieszczania w nim soczewek.

18. Ława optyczna z pełnym wyposażeniem - 1 szt.

Ława optyczna z pełnym wyposażeniem składająca się z ławy optycznej z anodyzowanego aluminium długości 120 cm z przesuwną skalą 100-centymetrową na boku ławy, elementów do mocowania na ławie części optycznych  i innych, takich jak platforma, uchwyty do soczewek, stolik do pryzmatów, płytki z otworami i prowadnicami, przyrząd do wytwarzania promieni (z wbudowanymi lustrami na zawiasach, soczewką, prowadnicami bocznymi i przednią oraz źródłem światła) oraz gamy akcesoriów optycznych, takich jak: soczewki wklęsłe, wypukłe, podwójnie wklęsłe i podwójnie wypukłe, diafragmy z wąskimi i szerokimi szparami, zwierciadła płaskie i zakrzywione, filtry barwne i wzorniki kolorów, filtr z mieszaniem 3 barw, ekran biały, pryzmaty o różnych kątach, w tym także bloki pryzmatyczne, slajdy z otworami o różnych średnicach, z literą F, z podziałką i tarczami. Plus zasilacz (parametry zasilacza: 3A, 12V).

19. Tor powietrzny z dmuchawą i licznikiem elektronicznym 200 cm - 1 szt

W skład zestawu wchodzi: liniowy tor powietrzny L-200 cm z kompletem akcesoriów, licznik elektroniczny z czujnikami w ruchu, dmuchawa elektryczna (350W, głośność max 60 dB – cicha)

20. Koło Maxwella, na stojaku - 1 szt.

Koło z osią służącą jako uchwyty zawieszone na statywie (dwa punkty), średnica koła: min. 9 cm.

21. Kołyska Newtona - 1 szt

5 stalowych kul zawieszonych na dwóch stelażach-ramkach na nylonowych żyłkach, całość na stabilnej podstawie. Wymiary: 14 x 11,5 x 13,5 cm.

22. Drewniana równia pochyła do doświadczeń z tarciem - 1 szt

W skład zestawu wchodzi:

  • drewniana równia pochyla z kątomierzem – 90 cm (1 szt.)

  • blok drewniany z haczykiem i sześcioma otworami (1 szt.)

  • blok z tworzywa z haczykiem i czterema otworami (1 szt.)

  • drewniany walec (1 szt.)

  • duża drewniana płytka z zaczepem (1 szt.)

  • mała drewniana płytka z zaczepem (1 szt.)

  • mała metalowa płytka z zaczepem (1 szt.)

  • komplet 10 sztuk odważników z haczykiem 50 g w pojemniku do przechowywania

  • szalka i sznurek

23. Potrójne wahadło - 1 szt

Wysoki statyw (1 metr, skalowany) zakończony metalowym wysięgnikiem (28 cm), na którym zawieszone są na długich linkach trzy różne kule (średnica 2,5 cm) wykonane z drewna, metalu i stali.

24. Zestaw do badania rozszerzalności cieplnej - 5 szt

komplet, zwany też Pierścieniem Gravesanda, czyli metalowa kulka i pierścień osadzone w uchwytach.

25. Rurka do demonstracji zjawiska konwekcji - 5 szt

Pomoc dydaktyczna w kształcie wygiętej prostokątnej rurki szklanej z wlewem od góry, za pomocą której można demonstrować efektownie zjawisko konwekcji w cieczach. Wymiary: 20x15 cm.

26. Termometr Galileusza (28 cm) - 1 szt

Wysokość tego szklanego termometru: 28 cm, ilość baniek: 5, zakres: 18-26 stopni Celcjusza

27. Prasa hydrauliczna – uproszczony model - 1 szt

Składa się z dwóch połączonych rurką strzykawek o różnej objętości (10 ml i 50 ml) i zamontowanych w stojącej obudowie.

28. Zestaw 6 różnych cylindrów – jednakowy ciężar - 1 szt

Zestaw 6 różnych cylindrów wykonanych z metali i ich stopów: aluminium, miedź, ołów, mosiądz, żelazo, cynk.

29. Zestaw do nauki wyznaczania gęstości z wagą i próbkami materiałów - 5 szt

Skład zestawu:

  • Płytka aluminiowa o wymiarach: 7,5 x 2,5 x 0,6 cm (1 szt.)

  • Aluminiowa kostka 1,2 cm (2 szt.)

  • Stalowa kulka (1 szt.)

  • Szklana kulka (1 szt.)

  • Cylinder miarowy plastikowy 50 ml (2 szt.)

  • Kolekcja 10 małych fragmentów skał (ok. 1,5 cm): • Gabro • Trachit • Bazalt • Tuf • Piaskowiec  • Dolomit • Gnejs • Kwarcyt • Fyllit • Granit

  • Precyzyjna waga kieszonkowa, 0,01g/max 200g

  • Kalkulator

30. Bloki metali – 6 różnych - 5 szt.

Zestaw 6 sześcianów o jednakowej objętości (bok: 20 mm), wykonanych z różnych materiałów - metali i stopów metali: miedzi, mosiądzu, ołowiu, cynku, stali (ew. żelaza z domieszkami) i aluminium.

31. Szkolny zestaw optyczny z laserem LED duży - 1 szt

laser 3-wiązkowy LED (wbudowane magnesy umożliwiają mocowanie do tablicy, działanie na 3 baterie AAA), 12 akrylowych pryzmatów i soczewek o różnych kształtach

32. Ława optyczna 150 cm z akcesoriami - 1 szt

W skład zestawu wchodzą:

  • szyna aluminiowa (ława) o przekroju 5 x 3 x 150 cm z dwiema nóżkami,

  • ślizgacze do mocowania akcesoriów optycznych zestawu,

  • lampka z zasilaczem 230V,

  • ekran dwustronny o wymiarach 8 x 11 cm z naniesioną skalą w pionie i poziomie,

  • soczewki o średnicy 50 mm i ogniskowych: +50, +100, +150, +200 oraz -150 mm,

  • przesłona ze strzałką.

33. Zwierciadło kuliste wklęsłe - 5 szt

Zwierciadło wklęsłe o średnicy 10 cm, zwierciadło na stabilnej, metalowej podstawie.

34. Zwierciadło kuliste wypukłe - 5 szt

Zwierciadło wypukłe o średnicy 10 cm, zwierciadło na stabilnej, metalowej podstawie.

35. Statywy demonstracyjne - para statywów z wyposażeniem - 2 szt

Zestaw dwóch statywów o różnej wysokości: 70 cm oraz 50 cm. Na żeliwnych podstawach zamocowano pręty z uchwytami.

W zestawie :

  • łapa uniwersalna

  • pierścień otwarty (średnica 9 cm)

  • pręt z 4 haczykami

  • talerzyk do przymocowania na szczycie pręta

  • uchwyt ze złączkami zaciskowymi do przewodów elektrycznych (np. do podpięcia elektrody)

  • imadełko (można je także wykorzystać do przymocowania pręta do blatu stołu)

36. Przyrząd do demonstracji drgań wymuszonych oraz rezonansowych - 1 szt

Wymiar modelu około 71 cm.

37. Elektroniczna burza mózgów - 5 szt

Zestaw do wykonywania około 350 różnych połączeń elektronicznych, specjalny system złączek.

38. 117 igieł magnetycznych - przyrząd do demonstracji linii pola magnetycznego w przestrzeni – 1 szt

117 obrotowych igieł magnetycznych, zamontowanych pomiędzy 2 płytami akrylowymi. Rozmiar 150x150x40

39. Płytka z zatopionymi opiłkami i 2 rodzajami magnesów - 5 szt

Zamknięta płyta akrylowa, w której unoszą się zanurzone w warstwie oleju opiłki żelaza. Opiłki ruszają się w zależności od siły magnetycznej magnesu.

Wymiary płytki 15 x 9 cm

Wym. magnesu podkowiastego 5,5 x 6 cm / sztabkowego 10 x 1,5 cm

40. Igła Oersteda - 5 szt

Przyrząd do demonstracji oddziaływania pola magnetycznego (wytwarzanego przez prąd w przewodniku) na umieszczoną na podstawie igłę magnetyczną.

Wymiary: 16 x 12 x 7 cm.

41. Pióropusze do prezentacji oddziaływania ładunków i linii pola centralnego - 1 szt

Zestaw składa się z 2 różnokolorowych pióropuszy na podstawkach. Wykonanych ze sznurka o długości około 10 cm. Wymiary wysokość około 18 cm.

 

Warunki udziału w postępowaniu:

 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:

a. Prowadzą działalność gospodarczą

b. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie.

2. Potwierdzeniem spełnienia warunków postawionych wykonawcy są następujące dokumenty:

a. stosowne oświadczenia w powyższym zakresie

b. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG);

Kryteria oceny oferty:

1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe zostaną poddane weryfikacji pod kątem zgodności z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka która zostanie przedstawiona w formie uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna z przedmiotem zamówienia.

2. Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które:

a) zostały złożone w terminie,

b) są zgodne z przedmiotem zamówienia,

c) spełniają warunki udziału w postępowaniu,

d) przedstawiły ofertę zgodnie z wymaganiami wskazanymi w minimalnym zakresie oferty.

Minimalny zakres oferty:

1. Każdy Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę.

a. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania dostawcy (dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania wykonawcy(ów) upoważnianych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.

b. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawy wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do ofert należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa.

2. Forma oferty:


a. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w 1 egzemplarzu, mieć formę pisemną i podpisana przez osobę/y upoważnioną do reprezentowania Dostawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Oferenta.
b. Wszystkie miejsca w ofercie, w których Dostawca naniósł poprawki lub zmiany wpisanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę/y podpisującą ofertę.

c. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, natomiast w przypadku pełnomocnictwa, wymagane jest ono w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

d. Oświadczenia powinny być złożone w formie oryginału. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę/y upoważnioną. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką).

e. Ofertę należy złożyć zgodnie z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. W przypadku, gdy Dostawca nie skorzysta z przygotowanego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w formularzu ofertowym.

f. Dostawca powinien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

g. Dostawca powinien złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;


 

Termin realizacji zamówienia:

  1. Planowany termin wykonania zamówienia do 14 sierpnia 2024 r.


 

Miejsce oraz termin składania ofert

Zamawiający prosi o przekazanie oferty cenowej w ww. zakresie w terminie do dnia 17.07.2024 r. do godz. 12:00 pisemnie na adres:

Gmina Pokój

ul. Sienkiewicza 8

46-034 Pokój

 

lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: w formie dokumentu elektronicznego podpisanego certyfikowanym podpisem elektronicznym, lub w formie skanu, z tym, że w przypadku wybrania oferty jako najkorzystniejszej przed podpisaniem umowy należy dostarczyć oryginał oferty.

Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto – 100%.

Liczy się dzień i godzina wpływu oferty, a nie nadania oferty czy też jej sporządzenia

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Zmawiający nie zwraca przesłanych ofert.

Zakres wykluczenia:

1. Z udziału w postępowaniu wykluczeni zostaną oferenci, którzy:

- nie złożą kompletnej oferty z wymaganymi dokumentami i nie spełnią warunków merytorycznych, zostaną wykluczeni z oceny ofert i wyboru Dostawcy

- złożyli nieprawdziwe informacje, które mogą mieć wpływ na wynik postępowania;

- zostali skazani za przestępstwo;

- podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.)

- w stosunku do których otwarto likwidację, ogłoszono upadłość oraz wszczęto lub prowadzi się postępowanie restrukturyzacyjne

- złożyli dwie oferty w przedmiotowym postępowaniu

2. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Dostawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym, tym samym do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą następujące oświadczenie w tym zakresie:

Dostawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy a Zamawiającym, polegające w szczególności na:

 

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.


 

Informacje dodatkowe:

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kart przedmiotu niezbędnych do akceptacji przez Zamawiającego.

3. Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych.

4. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Dostawcy, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny – na każdym jego etapie – bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

7. Zamawiający może żądać od Oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w złożonej ofercie wyznaczając Dostawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.

8. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od Oferenta stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze dostawcy oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.

9. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem lub zawiera rażąco niską cenę. Rażąco niska cena występuje w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania.

10. Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do dostawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

11. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.

12. Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.

13. Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN) liczbowo oraz słownie.

14. Oferowaną cenę ryczałtową brutto wpisaną do formularza oferty należy wyliczyć w szczególności w oparciu o aktualne, powszechnie stosowane katalogi, cenniki, taryfikatory bądź inne wskaźniki kosztów, dane przedstawione w Ogłoszeniu, w tym wynikające z istotnych postanowień umowy, opis przedmiotu zamówienia, jego zakres, koszty związane z obowiązującymi przy wykonaniu zamówienia przepisami prawa w tym koszty należnego podatku od towarów i usług VAT, jak również koszty wynikające z wszelkich upustów i rabatów.

15. Dostawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.

16. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z Dostawcą, a terminem zakończenia data protokołu odbioru końcowego zamówienia podpisana przez Zamawiającego.

Osoba do kontaktu:
W sprawie zapytania ofertowego osobą do kontaktu jest: Barbara Piekarek tel. 774693080 wew. 30, adres mail: b.piekarek@gminapokoj.pl


 

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

(I)W związku z możliwością przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie w jakim zostały lub zostaną podane w Ofercie, jak też w ewentualnych innych dokumentach składanych Zamawiającemu  w odpowiedzi zapytanie ofertowe - zwane dalej „Zapytaniem Ofertowym”

(II) Zgodnie z wymogami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - dalej zwanym w skrócie „RODO” – informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt gminy Pokój z siedzibą w Urzędzie Gminy Pokój przy ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, wojt@gminapokoj.pl +48774693097

 2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych kontakt: tel. 77-4693085 wew. 36, e-mail iodo@gminapokoj.pl,

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO, tj. dla celów:

1) Niezbędnych do wykonania umowy (zwanej dalej „Umową o zamówienie”) mającej za przedmiot zamówienie z Zapytania Ofertowego (w przypadku, jeżeli w rezultacie Zapytania Ofertowego dojdzie do zawarcia takiej Umowy z udziałem Pani/Pana danych); 

2) Wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora związanych z:

a) prowadzeniem postępowania z Zapytania Ofertowego i potrzebą niezbędnej identyfikacji uczestników zainteresowanych złożeniem Oferty w tym postępowaniu;

b) przygotowaniem lub zawarciem w wyniku postępowania z Zapytania Ofertowego z Panią/Panem Umowy o zamówienie (jeżeli postępowanie z Zapytania Ofertowego nie zostanie unieważnione);

c) ustalaniem, dochodzeniem lub obroną roszczeń wynikających z postępowania z Zapytania Ofertowego lub Umowy o zamówienie

3) Wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych udostępnienia złożonej w postępowaniu z Zapytania Ofertowego Oferty, innych dokumentów lub informacji lub Umowy o zamówienie (z Pani/Pana danymi osobowymi) w przypadkach wskazanych w ust. 5 poniżej.

4. W granicach celów wskazanych w ust. 3 powyżej odbiorcami Pani/Pana danych osobowych (oprócz samego Administratora) mogą być instytucje, w tym organy administracji publicznej, w szczególności instytucje finansujące lub współfinansujące zapłatę za wykonanie Umowy o zamówienie (w przypadku jej zawarcia z udziałem Pani/Pana danych osobowych) - a w granicach celów ustalonych w ust. 3 pkt 2 lit c) powyżej - również powołani biegli zewnętrzni, zewnętrzne kancelarie lub osoby świadczące usługi prawne, doradcze lub finansowe.

5. Z uwagi na to, że Gmina Pokój, reprezentowana przez Wójta Gminy Pokój (Administrator) jest nie tylko podmiotem prawa cywilnego (osoba prawna), lecz również podmiotem prawa publicznego (jednostką sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych) - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również osoby lub podmioty, którym złożona w postępowaniu z Zapytania Ofertowego Oferta, inne dokumenty lub informacje lub Umowa o zamówienie (z Pani/Pana danymi osobowymi) wymagać będą udostępnienia, stosownie do obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w szczególności w wykonaniu przepisów:

1) Ustaw w związku ewentualną kontrolą Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, RIO w Opolu(Administratora) lub jego nadzorem ze strony organów administracji publicznej;

2) Ustawy o dostępie do informacji publicznej;

6. Prawnie uzasadnione interesy Administratora (i odbiorów stosownie do ust. 4 i 5 powyżej - jako stron trzecich) do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO - opisują cele wyszczególnione w ust. 3 powyżej;

7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji celów, o których mowa w ust 3 powyżej, okres przedawnienia ewentualnych roszczeń z związanych z realizacją tych celów oraz przez okres wymagany przepisami prawa

8. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym w zakresie w jakim:

1) jest Pan/Pani osobą składającą Ofertę w postępowaniu z Zapytania Ofertowego i podane dane osobowe służą identyfikacji składającego tą Ofertę; lub

2) podane dane osobowe identyfikują Panią/Pana jako osobę uprawnioną (lub współuprawnioną) do reprezentacji podmiotu/podmiotów składających Ofertę czy inne dokumenty w postępowaniu z Zapytania Ofertowego; lub

3) podane dane osobowe identyfikują Panią/Pana jako osobę uprawnioną (lub współuprawnioną) do reprezentowania podmiotu/podmiotów składających Ofertę przy zawarciu z tym podmiotem/podmiotami Umowy o zamówienie (jeżeli Umowa taka – z udziałem Pana/Pani danych osobowych - zostanie zwarta) – ich niepodanie może uniemożliwić realizację wszystkich celów, o których mowa w ust. 3 powyżej, a w zakresie w jakim ich podanie wynika z warunków postępowania z Zapytania Ofertowego upublicznionych przez Administratora na stronie internetowej - konsekwencją ich niepodania jest niemożność skutecznego uczestnictwa w tym postępowaniu.

9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

10. Posiada Pani/Pan prawo:

na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 

 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie w jakim przetwarzanie ma miejsce na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO. W takim przypadku (w przypadku takiego sprzeciwu) Administrator nie będzie już przetwarzać tych danych osobowych, chyba, że wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności Pani/Pana (których dane osobowe dotyczą), lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń

prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 1

11. Nie przysługuje Pani/Panu:

prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b lub e RODO ;

prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. Warunki postępowania z Zapytania Ofertowego (i tym samym obowiązki osób zainteresowanych złożeniem Oferty w tym postępowaniu oraz sytuacje, w których może dojść do zawarcia Umowy o zamówienie), jak też sytuacje kiedy Administrator może wymagać przedłożenia innych niż Oferta dokumentów, w których mogą znajdować się dane osobowe – np. pełnomocnictwo, dokument tożsamości osoby/osób podpisujących Umowę o zamówienie) zostały zamieszczone na internetowej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej  lub są dostępne bezpośrednio u Administratora.

 (Wyjaśnienie: zgodnie z art. 18 ust. 2 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)

Załączniki:

1. Zapytanie ofertowe: DOCXZapytanie Ofertowe Lotto.docx (26,24KB)

2. Wzór formularza ofertowego: ODTFormularz ofertowy.odt (29,97KB)

3. Wzór umowy: DOCXWzór umowy11.docx (366,64KB)

Wójt Gminy Pokój

/-/ Barbara Zając