Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

ZAPYTANIE OFERTOWE na opracowanie Planu Ogólnego gminy Pokój

Pokój, 03.02.2025 r.

Informacja z wyboru ofert

Informuję, że w odpowiedzi na zapytanie ofertowe na opracowanie Planu Ogólnego Gminy Pokój wypłynęły 3 oferty. Najkorzystniejsza oferta została złożona przez Pana Adama Ziaja, cena wykonania zamówienia została określona przez oferenta na 127 000,00 zł brutto. Oferta spełnia wymagania stawiane w zapytaniu. Zamawiający zamierza zawrzeć z w/w podmiotem umowę.

Wójt Gminy Pokój

/-/ Barbara Zając


UWAGA !

ZMIANA W PKT. 8


ZAPYTANIE OFERTOWE

na opracowanie Planu Ogólnego gminy Pokój

Gmina Pokój, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia o wartości mniejszej niż 130 000 złotych. Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 r., poz. 1320).

1. Zamawiający:

nazwa: Gmina Pokój

adres: ul. Sienkiewicza 8

46 – 034 Pokój

adres do korespondencji: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8,

46-034 Pokój

strona internetowa: www.bip.gminapokoj.pl

adres e-mail ug@gminapokoj.pl

faks: 77 469 30 97 wew. 22

godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:30

2. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:

Kod CPV: 71410000-5 – Usługi planowania przestrzennego

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania Planu Ogólnego Gminy Pokój. Obszar opracowania w granicach administracyjnych gminy. Przeprowadzenie procedur planistycznych, opracowanie kompletnych projektów, skompletowanie dokumentacji prac planistycznych. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia przygotuje wszelkie niezbędne dokumenty wymagane dla prawidłowego przebiegu procesu opracowania i przyjęcia przez radę gminy planu ogólnego oraz wykona czynności formalno-techniczne.

  1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami:

  2. Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ze zm. wraz z aktami wykonawczymi do ustawy;

  3. Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu,

  4. Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;

  5. Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska;

  6. Ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej;

  7. Ustawy z dna 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych;

  8. Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia.

  9. Podstawą opracowania jest uchwała Rady Gminy Pokój nr XI/44/2024 z dnia 18 grudnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Pokój.

  10. Wynikiem zrealizowanego przedmiotu zamówienia będzie uchwalony plan przez Radę Gminy Pokój oraz zatwierdzony przez Wojewodę Opolskiego wraz z załącznikami graficznymi, danymi przestrzennymi oraz niezbędną dokumentacją.

  11. Wykonanie przedmiotu umowy m.in. w zakresie procedury obejmować będzie:

  12. przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) niezbędnych dokumentów pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych określonych w art. 13i usy. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

  13. sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko, o ile jest wymagana,

  14. monitorowanie zmian wytycznych i przepisów dotyczących zakresu opracowania oraz stosowanie ich najbardziej aktualne wersje,

  15. opracowanie Prognozy skutków finansowych do planu (jeżeli taki dokument będzie wymagany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa)

  16. przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,

  17. przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i  obwieszczeń, zestawień wniosków, opinii i uzgodnień oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych),

  18. przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej,

  19. wprowadzanie zmian wynikających z uzgodnień, uzyskanych opinii, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie (jeśli będzie to konieczne), przygotowanie zażaleń na postanowienia (w razie potrzeby),

  20. zaprezentowanie projektu planu podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej,

  21. udział w spotkaniach z udziałem radnych, komisjach oraz sesjach,

  22. prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych,

  23. udział w konsultacjach społecznych (formy konsultacji społecznych wybrane będą wspólnie z Zamawiającym) oraz wprowadzenie zmian do projektu wynikające z tych konsultacji, a także sporządzenie protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji,

  24. udziału w spotkaniach otwartych, mających na celu przybliżenie i wytłumaczenie mieszkańcom gminy, czym jest plan ogólny, co się zmieni, jak wypełnić i złożyć wniosek,

  25. sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

  26.  opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67 a ustawy (na różnych etapach opracowania planu)

  27. przedłożenie radzie gminy projektu planu ogólnego wraz z raportem podsumowującym przebieg konsultacji oraz wszelkimi ustawowo wymaganymi załącznikami, a także przedstawienie go podczas posiedzeń komisji oraz podczas sesji Rady Gminy;

  28. przygotowanie kompletnej dokumentacji planistycznej celem przedstawienia jej wraz z uchwałą Wojewodzie;

  29. dokonanie czynności niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia wykonanego opracowania do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę,

  30. ustosunkowanie się do skarg wniesionych do WSA i NSA oraz udział merytoryczny w procedurach rozstrzygania zaskarżeń do sądów administracyjnego przedmiotowej uchwały oraz uczestnictwa w spotkaniach, których konieczność organizacji wyniknie w trakcie prowadzenia tych postępowań (w terminach wskazanych przez Zamawiającego);

  31. przeniesienia wszelkich praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego (w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie),

  32. współpraca z wykonawcą dokumentu Strategicznego- Strategii Rozwoju Gminy Pokój (aktualnie dokument w trakcie opracowania)

  33. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia, Wykonawca powinien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu umowy.

  34. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z wymaganą w tym zakresie wiedzą, przepisami prawnymi i normami.

  35. Odpowiedzialność za poprawne i zgodne z przepisami prawa wykonanie przedmiotu umowy leży po stronie Wykonawcy.

  36. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ścisłej współpracy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.

  37. Przedmiot zamówienia musi być zgodny, uwzględniając uwarunkowania rozwoju przestrzennego gminy.

Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać do siedziby Zamawiającego kompletne opracowanie:

1) Projekt planu ogólnego:

a) tekst dokumentu winien zostać przekazany w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOCX, PDF;

b) uzasadnienie która zawiera część tekstową i graficzną oraz odzwierciedlenie danych przestrzennych w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOCX, PDF, GML;

c) dane przestrzenne oraz metadane w formie elektronicznej, które winny zostać opracowane zgodnie z założeniami Dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 14 marca 2007 r. ustanawiającej infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) (Dz.U.UE.L.2007.108.1) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (t. j. Dz. U z 2021 r., poz. 214). Dane przestrzenne składające się na treść rysunku planu (dane wektorowe i rastrowe) winny zostać przekazane na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w postaci: plików w formacie SHP dla danych wektorowych, plików w formacie GeoTIFF dla danych rastrowych (pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane), a także plików zawierających projekt opracowania planu ogólnego, na które składa się wersja elektroniczna rysunku, odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych); plików wytworzonych zgodnie ze strukturą i w standardach wymaganych na potrzeby importu i eksportu dokumentów w ramach zaproponowanego modułu pozwalającego na wydawanie wypisów, wyrysów i innych niezbędnych informacji z planu ogólnego.

2) Prognozę oddziaływania na środowisko, która winna być przekazana w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF. W przypadku, gdyby prognoza zawierała część graficzną, załączniki graficzne winny być przekazane w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w formatach: TIFF i JPG;

3) dane przestrzenne winny być przekazane w postaci plików w formacie SHP dla danych wektorowych, plików w formacie GeoTIFF dla danych rastrowych oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formatach SHP lub GeoTIFF lub dla danych tych stosuje się powszechnie inny format. Pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane;

4) pliki zawierające projekt opracowania, odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych).

5) Dokumentację prac planistycznych, o której mowa w §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758).

Pozostałe opracowania winny zostać przez Wykonawcę dostarczone w następującej formie:
a) opracowania tekstowe (np. wykazy, protokoły, stanowiska) winny być przekazane w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF.
b) opracowania analityczne (np. zawierające dane liczbowe, wykresy) winny być przekazane w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w formatach: XLS, XLSX.
c) ewentualna dokumentacja fotograficzna winna być przekazana w formie cyfrowej w formacie: JPG lub podobnym.

3. Termin realizacji zamówienia:

- do 31.12.2025 r.

4. Kryterium oceny ofert:

Cena 100%

5. Wymagane dokumenty:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:

a. Posiadają wymagane uprawnienia zawodowe, wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia - wykonawca powinien wykazać, że wykonał co najmniej 3 podobne zadania w zakresie planowania przestrzennego (mpzp, studium) w okresie ostatnich 3 lat od daty publikacji zapytania ofertowego.

b. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie.

2. Potwierdzeniem spełnienia warunków postawionych wykonawcy są następujące dokumenty:

a. stosowne oświadczenia w powyższym zakresie

b. kopię dokumentu potwierdzającego uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

c. podanie nazw 3 zadań zrealizowanych w zakresie sporządzenia mpzp lub studium , które Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat od daty publikacji zapytania ofertowego

d. podanie z imienia i nazwiska osób wraz z ich uprawnieniami, które będą sporządzały plan ogólny

6. Sposób przygotowania oferty:

1. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

a. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania wykonawcy(ów) upoważnianych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.

b. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawy wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do ofert należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa.

2. Forma oferty:
a. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w 1 egzemplarzu , mieć formę pisemną i podpisana przez osobę/y upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Oferenta.
b. Wszystkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę/y podpisującą ofertę.

c. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, natomiast w przypadku pełnomocnictwa, wymagane jest ono w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

d. Oświadczenia powinny być złożone w formie oryginału. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę/y upoważnioną. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką).

e. Ofertę należy złożyć zgodnie z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. W przypadku, gdy Wykonawca nie skorzysta z przygotowanego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w formularzu ofertowym.

f. Wykonawca powinien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

g. Wykonawca powinien złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;

7. Sposób i termin złożenia ofert:

  1. Ofertę należy przygotować i złożyć osobiście lub przesłać w terminie do 31.01.2025 r. do godziny 15.00 za pośrednictwem poczty, kuriera na adres: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój -Sekretariat lub poczty elektronicznej:

  2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie z napisem: „ Oferta na opracowanie Planu Ogólnego Gminy Pokój  

  3. W przypadku składania ofert drogą mailową, ofertę należy przesłać na adres poczty elektro nicznej: w formie dokumentu elektronicznego podpisanego certyfikowanym podpisem elektronicznym, lub w formie skanu, z tym, że w przypadku wybrania oferty jako najkorzystniejszej przed podpisaniem umowy należy dostarczyć oryginał oferty. Należy przesłać przed upływem składnia ofert tj. do 31.01.2025 r. do godziny 15:00, podając w tytule „ Oferta na opracowanie Planu Ogólnego Gminy Pokój W przypadku braku opisu tytułu wiadomości, Zamawiający będzie traktował taką ofertę jako „zwykłą” wiadomość.

  4. Liczy się dzień i godzina wpływu oferty, a nie nadania oferty czy też jej sporządzenia.

    Urząd Gminy Pokój czynny jest:

    - od poniedziałku do piątku – w godz. 7:30-15:30

  5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  6. Zmawiający nie zwraca przesłanych ofert.

8. Warunki płatności:

Zamawiający dopuszcza wystawienie faktur VAT/ rachunków częściowych na podstawie harmonogramu, ustalonego wspólnie z Zamawiającym.

Płatność nastąpi przelewem w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

9. Informacje dodatkowe:

  1. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny – na każdym jego etapie – bez ponoszenia jakichkolwiek

    skutków prawnych i finansowych.

  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

  4. Zamawiający może żądać od Oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w złożonej ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.

  5. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od Oferenta stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze wykonawcy oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.

  6. Cena oferty złożonej przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej powinna zawierać zaliczkę na podatek dochodowy oraz wszelkie należne składki, które to zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. Tym samym, wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej wyrazi zgodę na pomniejszenie swoich należności (ceny oferty) o zaliczki i składki, które zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić w związku z realizacją umowy. Należność wypłacona bezpośrednio wykonawcy nie będzie wówczas równa cenie oferty.

  7. Podana w ofercie kwota brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym m.in. ewentualny podatek VAT i/lub wszystkie obciążenia z tytułu ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, funduszu pracy i innych – jeżeli wystąpi obowiązek ich zapłacenia.

  8. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem lub zawiera rażąco niską cenę. Rażąco niska cena występuje w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania.

  9. Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

  10. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał m.in. pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy (a także przedstawione dowody).

  11. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.

  12. Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.

  13. Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN) liczbowo oraz słownie.

  14. Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.

  15. Podana w ofercie kwota brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym m.in. ewentualny podatek VAT i/lub wszystkie obciążenia z tytułu ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, funduszu pracy i innych – jeżeli wystąpi obowiązek ich zapłacenia.

  16. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z Wykonawcą.

10.Termin związania ofertą:

30 dni

11.Osoba do kontaktu:

W sprawie zapytania ofertowego osobą do kontaktu jest: Pani Dominika Piegza tel. 774693085 wew. 30, adres mail:

12. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Pokój z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój,

- w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres IOD Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, poczty elektronicznej na adres , kontakt telefoniczny 774693080 w. 36

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

    1. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;

  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

  3. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

  4. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

  5. posiada Pani/Pan:

  6. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

  7. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

  8. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)

  9. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  10. nie przysługuje Pani/Panu:

  11. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

  12. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

  13. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Informacja o ograniczeniach danych osobowych:

1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych in formacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

3. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3roz porządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (dotyczy przechowania protokołu wraz z załącznikami).

Jednocześnie Urząd Gminy Pokój przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Wójt Gminy Pokój

/-/ Barbara Zając

Załączniki do zapytania ofertowego:

PDFzapytanie ofertowe.pdf (177,86KB)

Załącznik nr 1 – Formularz oferty PDFzałącznik nr 1 - Formularz oferty.pdf (156,12KB)

Załącznik nr 2 - Wzór umowyPDFzałącznik nr 2 - wzór umowy.pdf (219,75KB)

Załącznik nr 3 – Uchwała Nr XI.44.2024 Rady Gminy Pokój z dnia 18 grudnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy PokójPDFUchwała Nr XI.44.2024 Rady Gminy Pokój z dnia 18 grudnia 2024 r. w sprawie przystapienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Pokój-1.pdf (183,55KB)